قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/12 13:01 | کد خبر : 1084
تیم منتخب لیگ برتر والیبال؛ صالحی بالاتر از بزرگان!

مگر می‌شد این جایزه جز ارومیه جای دیگر برود!

تیم منتخب فصل لیگ برتر والیبال ایران معرفی شد که شهرداری ارومیه هم در آن یک نماینده دارد؛ نماینده ای که با حضور علیزاده باید صاحب این عنوان می شد.

شهرداری اورمیه,آرمان صالحی,

به گزارش "وررش آذربایجان "، در پایان رقابت های لیگ برتر والیبال ایران که با کسب مقام سومی برای شهرداری ارومیه همراه شد، ستاره گنبدی شهرداری ارومیه عنوان  بهترین دریافت کننده لیگ را از آن خود کرد.

لیگ برتر فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۳ ایران که با شگفتی سازی و خلق معجزه توسط عبدالرضا علیزاده و شاگردانش همراه بود. آنها در میانه های فصل طی تحولی شگفت انگیز از یک تیم فانوس به دست به تیمی مدعی تبدیل شدند.

آرمان صالحی یکی از بهترین های شهرداری در این فصل بود که مزد درخشش خود را با قرار گرفتن در تیم منتخب فصل لیگ برتر والیبال گرفت.

او  با درخشش خیره کننده‌اش و در مجموع ۷۴۱ دریافت با ثبت ۵۵۵ دریافت مناسب،۲۲خطا و ۷۵ درصد موفقیت،بالاتر از مهدی مرندی و حضرت پور،عنوان برترین دریافت کننده و لیبرو لیگ را از آن خود کند. البته تیمی که سرمربی اش عبدالرضا علیزاده، یکی از بزرگترین لیبروهای تاریخ والیبال باشد باید هم جایزه لیبرو فصل را مال خود کند!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1084


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید