قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/11 10:30 | کد خبر : 1066
تی تی ها حس و حال همیشه را ندارند!

استقبال غیرمنتظره از حساس ترین بازی هفته

اطلاعات به دست آمده از بلیت فروشی بازی تراکتور-استقلال غیرمنتظره و در حد این بازی نیست.

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران بین تراکتور و استقلال تهران از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. اطلاعات دریافتی از مرکز بلیت فروشی حاکی از آن است که برخلاف پیش بینی ها آن استقبال همیشگی را از بازی تا الان صورت نگرفته است. 

تقابل های دو تیم همیشه از حساسیت های ویژه‌ای برخوردار بوده و به خصوص از بُعد استقبال هواداران از این دوئل همیشه جزو پرتماشاگرترین بازی های فوتبال ایران بوده است. 

هواداران تراکتور و استقلال با استقبال پرشور خود از این تقابل مهم، آن را به یکی از معدود بازی های تاریخ لیگ برتر تبدیل کرده اند که معمولا کمتر از 40-50 هزار تماشاگر به خود نمی بیند. اکثرا هم پیش از بازی بسیاری از هواداران موفق به خرید بلیت به دلیل شلوغی و بسته شدن سریع سامانه بلیت فروشی نمی شدند که این بار چنین اتفاقی را شاهد نیستیم.

بلیت فروشی دیدار روز چهارشنبه تراکتور-استقلال که از طریق سامانه‌ بلیت فروشی و از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه آغاز شده است برخلاف انتظارات با استقبال اندکی از سوی پرشورها مواجه شده است و تعداد بلیت آن چنانی تا الان به فروش نرفته است.

استقبال اندک و بی رمقی هواداران تراکتور در ساعات اولیه بلیت فروشی این دیدار حساس،به نوعی نشان دهنده نارضایتی و قهر پرشورها و اعتراض به وضعیت موجود مدیریتی باشگاه است. بعد از گذشت 24 ساعت از شروع بلیت فروشی، هواداران تراکتور با توجه به اینکه هنوز ظرفیت تکمیل نشده می توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1066


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید