قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/02 14:01 | کد خبر : 3066
از احیای ماشین و باغشمال تا تراکتور و یادگار

گزارش ویژه؛ یک نیم روز کامل با آقای وزیر

وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی خود به تبریز اظهارات مهمی مطرح کرد.

تراکتور,ماشین سازی,احمد دنیامالی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته به تبریز سفر کرد. خبرنگاران ورزش آذربایجان در این روز لحظه به لحظه اخبار مهم این سفر را پوشش دادند و حالا بعد از 24 ساعت می خواهیم، شالوده این سفر 24 ساعته را در چند بند برایتان شرح دهیم:

او در ابتدای حضور در تبریز با حضور در وادی رحمت، ضمن غبارروبی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای آذربایجان شرقی ادای احترام کرد. دنیامالی سپس در بازدید از مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز از پیست‌ دوچرخه‌سواری، استخر قهرمانی و استادیوم فوتبال این مجموعه بازدید کرد. دیدار با روسای هیات های ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌شرقی آخرین برنامه وزیر ورزش در این سفر بود.

دنیامالی اظهارات مهمی در سفر خود به تبریز مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

احیای ماشین‌سازی

ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم تبریز است و احیای این تیم یک ظرفیت بوده و آن چه که اهمیت دارد این است که یک بخش خصوصی یا صنعتی را پای کار بیاوریم تا این تیم احیا شود.

ظرفیت یادگار؟

آن چیزی که در دستور کار بوده، این است که وضعیت استادیوم یادگار امام(ره) تبریز را با استانداردهای AFC مطابق کنیم و اقدامات خوبی در این زمینه صورت دادیم.

تذکر به حاشیه سازان

در مورد پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اظهاراتی در صدا و سیما شده  بود که تذکرات لازم به نفرات متخلف داده  شد و از آنها خواسته شد تا کار خود را تکرار نکنند چرا که شان رئیس جمهور خیلی بالاتر است.

باغشمال؟

ورزشگاه تختی تبریز قدیمی‌ترین ورزشگاه تبریز است و مردم در این ورزشگاه خاطرات خوبی دارند. این ورزشگاه قدیمی شده است و از لحاظ ایمنی قابلیت استفاده ندارد و باید سکوهایش جمع‌آوری شود.

تغییر تابعیت کیانوش رستمی؟

من ۴۵ روز پیش با کیانوش رستمی جلسه داشتم و گفتم که ما همه امکانات را برای شما در کرمانشاه فراهم می‌کنیم. کیانوش رستمی عزیز ماست و دو مدال در المپیک برای ما گرفته است و ما از او همچنان پشتیبانی می‌کنیم.

یک خبر خوش!

دو ماه قبل یکی از عکاسان خانم با فرزندش در استادیوم بود که ما از او در وزارت ورزش تجلیل کردیم. عکاسان و خبرنگاران بانوان ما می‌توانند مثل مردان در ورزشگاه باشند و عکس و خبر تهیه کنند. شما شک نکنید که ما پیگیر این موضوع خواهیم بود و این مسئله را حل می‌کنیم.

از نظر من و کارشناسان، در آذربایجان شرقی باید از نظر فضای ورزشی فعالیت بیشتری انجام شود. ما دست بخش خصوصی را می‌فشاریم و هر فعالیت مربوط و لازم را در این حوزه انجام می‌دهیم.

ظرفیت این استان خیلی بالاست

ظرفیت این استان بیشتر از این حرف‌ها است و این استان به تنهایی در همه تیم‌های ملی دارای یک ظرفیت قابل توجه است. خیلی‌ها تبریز را با عناوین منحصر به فردی می‌شناسند و ما باید از این ظرفیت برای مسابقات ملی، منطقه‌ای و جهانی بهره ببریم.

کد خبر 3066


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید