قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/30 13:21 | کد خبر : 3045
تکراری، تاسف انگیز و البته لوث...

ارومیه فوتبال هم دارد؛ نود را دریابید!

نود ارومیه از روز تشکیل تا به همین همین امروز نتوانسته یک بازه زمانی طولانی مدت را با آرامش پشت سر بگذارد؛ این تیم به تازگی دوباره به کمار رفت.

نود ارومیه,لیگ دسته دو,

به گزارش ورزش آذربایجان، ارومیه و آذربایجان غربی را با والیبال می شناسیم درست! اما همین استان در رشته های دیگری چون فوتبال هم همواره تک ستاره های درخشانی داشته که نشان داده اند اگر روی شان فوکوس شود، جزئیات جذابی برای ارائه کردن دارند؛ تشکیل تیم نود، یک دهه پیش نوید عملی شدن چنین اتفاقی را داد اما شرایط این تیم هیچ گاه آن طور که باید پیش نرفت؛ درست مثل همین الان که خبر تعطیلی دوباره تمرینات این تیم منتشر شده است.

انتقال امتیاز ماشین سازی به نود همراه با یکسری بدهی های سنگین انجام گرفت که همچنان گریبان گیر نماینده ارومیه است. میزان این بدهی ها به قدری است که پرداخت آن از توان یک تیم لیگ پایینی به دور باشد و هیچ همتی هم نه از طرف مبدا و نه از سمت خود مسئولین استانی برای حل و فصل موضوع دیده نمی شود.

البته اگر همتی بود در این یک دهه شاهدش بودیم. با همه این موارد، نود تا این لحظه حیات خود را حفظ کرده و در رده پایه قدم های بسیار بلند و ارزشمندی برداشته است. این که مشکلات مالی ترمز چنین مسیر و هدفی را بکشد واقعا قابل پذیرش نیست. ورزش آذربایجان که همواره پیگیر موضوعات مهم ورزش خطه آذربایجان بوده بر خود وظیفه می داند که این موضوع را نیز بیش از پیش پیگیر بوده و تا جای ممکن به حفظ یک برند آینده دار ورزشی در استان آذربایجان غربی کمک کند.

کد خبر 3045


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید