قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/29 16:36 | کد خبر : 3037
کل تیم در قرق دهه هشتادی ها...

جذاب‌ترین ویژگی امسال شهرداری ارومیه

جذاب‌ترین ویژگی امسال شهرداری ارومیه این است که کل تیم در قرق دهه هشتادی ها قرار دارد.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، گاها در سال های اخیر دیده یا شنیده‌اید که مدیران یا مربیان ورزشی در جهت جلب اعتماد و کسب جایگاه مدنظرشان، شعار هایی مبنی بر استفاده از ظرفیت های بومی و بازیکنان جوان را بر زبان می‌آورند. اما در اغلب موارد این مدیران و مربیان برخلاف شعار های خود عمل می کنند و در عصر نتیجه گرایی اقدام به ریسک و حرفه‌ای گری توام با آینده‌نگری که نشان دهنده میزان خلاقیت یک مدیر و مربی است را به جان نمی خرند؛ شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال اما این موضوع را بدون شعار عملی کرده است.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در  فصل جاری علاوه بر کسب نتایج مطلوب، اقدام به جوانگرایی و بومی سازی تیمش نیز کرده است تا علاوه بر کاهش هزینه ها، پشتوانه قوی و محکم برای پایتخت والیبال ایران و آسیا بسازد. با نگاه به لیست ۱۹ نفره بازیکنان شهرداری در سال ۱۴۰۳ متوجه حضور ۱۰ بازیکن متولد دهه هشتادی و بومی می شویم.

امیررضا آفتاب آذری، عرشیا به نژاد، سینا علیزاده، هومن شرقی، مهدی ظفر، فرشاد اوصالو، آرین محمودی نژاد، حمیدرضا خلیلی، حسین پایاب و مبین قهرمانی، ده بازیکن جوان و بومی شاگردان عبدیضا هستند.

بازیکنانی که نه برای لیست پر کنی، بلکه در دیدار های حساس نیز در ترکیب اولیه تیم حضور دارند و با هنرنمائی شان خلق حماسه می‌کنند. حضور این ده بازیکن در لیست شهرداری ارومیه به نوعی رکورد یک‌اتفاق تاریخی و رکورد برای این تیم محسوب می‌شود و به ادامه روند حضور پرتعداد ارومیه ای ها در تیم های ملی کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 3037


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید