قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/29 14:30 | کد خبر : 3034
مس و احتیاطی که باید بکند...

ویروس دوقطبی به جان فوتسال!

لیگ برتر فوتسال ایران مثل چند فصل اخیر در تسخیر دو ابرقدرت قرار گرفته و مس با توجه به تجربه سال قبل باید حسابی در خرج کردن امتیازاتش وسواس داشته باشد.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با برتری مقابل حریفان، فاصله شان را با سایر تیم ها افزایش دادند تا خیلی زود لیگ برتر فوتسال دوباره به سمت دو قطبی شدن پیش رود. دو تیمی که در چند سال اخیر مدعی قهرمانی بی چون و چرای لیگ هستند و قهرمانی بین آنها تقسیم می‌شود.

در روز اول هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه ۵ بر ۴ از سد سن ایچ ساوه گذشت تا با ۲۲ امتیاز همچنان در رتبه اول ماندگار شود. مس سونگون نیز روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم با نتیجه ۴ بر ۲ کلینیک ایرانیان را مغلوب کرد تا با ۲۰ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم همچنان در تعقیب گیتی پسند باشد.

در این برهه از فصل حتی با وجود به حاشیه رفتن مسعود باقر محمدی، ملی‌پوش گیتی پسندی ها و ضعیف حاضر شدن این دروازه‌بان در هفته های اخیر، اما گیتی پسند همچنان یکه تازی می‌کند و یکی یکی حریفان را از پیش‌رو برمی‌دارد. با این حال تیم پرقدرت اصفهانی حتی در ضعیف ترین نسخه خودش امتیازی از دست نمی‌دهد و مصمم برای دفاع از عنوان قهرمانی خودش است.

در این شرایط شاگردان حمید بی غم در مس سونگون بایستی تمام حواس خودشان را جمع کنند تا هیچ لغزشی نداشته باشند چرا که در غیر این صورت مثل فصل گذشته با کم ترین لغزش، جبران امتیازات و رسیدن به اصفهانی ها برای آنها سخت و دور از دسترس خواهد شد. البته آرامش پیرامون تیم در کنار مسائل فنی می تواند به چنین موردی بیانجامد و مسی ها باید از تمامی اتفاقات و حواشی فصل قبل که به ایجاد فاصله امتیازی دو رقمی شد درس بگیرند.

کد خبر 3034


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید