قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/29 12:21 | کد خبر : 3033
بیرانوند و داستانی که باید تمام شود

معذرت خواهی نه، تکرار هرگز!

ماجرای بیرانوند دقیقا وارد مرحله ای شده است که پیش از این در موردش هشدار داده بودیم.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از اتمام بازی تراکتور _ فولاد که با دومین شکست متوالی خانگی سرخ پوشان همراه بود، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، در یک اقدام نسنجیده به جای مصاحبه راجع به بازی، درباره حواشی رای صادره برای فسخ قراردادش صحبت و اقدام به گفتن مطالبی کرد که هم برای خودش گران تمام شد و هم برای تیم.

در حکم علیرضا بیرانوند آمده است که او 2 میلیارد تومان جریمه مالی و یک جلسه محروم از بازی برای تراکتور شده است و در تبصره محرومیت نوشته شده است "در صورت عذرخواهی علیرضا بیرانوند در رسانه های رسمی این محرومیت تعلیقی خواهد شد."

با توجه به سبقه کمیته انضباطی این تبصره بیشتر به تله شباهت دارد چرا که با عذرخواهی بیرانوند او گفته های خودش را تکذیب می کند و می تواند حتی بر رای صادره نهایی کمیته استیناف تاثیر گذار باشد.

عذرخواهی در اوج جنگ حقوقی دو باشگاه می تواند ورق را به نفع تیم مقابل برگرداند و شان خود او و تیم تراکتور را نیز پایین آورد. خواسته هواداران و جامعه فوتبالی آذربایجان از علیرضا بیرانوند عذرخواهی نیست بلکه بجای عذرخواهی با سکوت خود و عدم مصاحبه با رسانه ها، حواشی پیرامون خود را کاهش داده و بیشتر روی موفقیت تیم تراکتور متمرکز شود.

در این زمینه باید مدیریت، رسانه و بزرگان باشگاه هم حواسشان را حسابی جمع کرده و نظارت رو رفتار و گفتار بازیکنان را بیش از پیش کنند تا تیم این گونه وارد فاز خودزنی نشود.

کد خبر 3033


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید