قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/28 14:01 | کد خبر : 3024
بارگیری انرژی با نوشابه...

با عرض معذرت از کریس؛ کامبک کولا!

یکی از جالب ترین سوژه های کامبک خانگی مس سونگون مقابل عقاب، نوشابه خانواده ای بود که نقش اسفناج ملوان زبل را بازی کرد!

مس سونگون,لیگ دسته یک والیبال,

به گزارش ورزش آذربایجان، مس سونگون با برتری 3 بر 2 مقابل مهمانش عقاب در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال صاحب رتبه دوم جدول رده بندی شد. کامبک شاگردان محمد غیاثی، مهمترین اتفاق این دیدار بود؛ آنها بعد از واگذار کردن دو ست ابتدایی، به یک باره موتورشان روشن شد و موفق به جبران و کسب برد شدند. در کنار این کامبک، یک کوکاکولای خانواده، سوژه جالب دیگری از این دیدار بود!

خوردن نوشابه موافقان و مخالفان زیادی دارد که جمع ورزشکاران عمده مخالفان آن هستند. البته خیلی از ورزشکاران در تغذیه روزانه شان این نوشیدنی گازدار را استفاده می کنند اما در جریان مسابقات ورزشی به ندرت دیده ایم که نوشیدنی مورد استفاده توسط بازیکنان، نوشابه باشد! معمولا آب معدنی و محلول های الکترولیت در میادین ورزشی استفاده می شوند.

در بازی روز گذشته مس و عقاب اما تیم میزبان کنار نیمکتش یک نوشابه کوکاکولای خانواده داشت که بازیکنانش در طول مسابقه آن را نوش جان کردند و گویا از آن انرژی هم گرفتند و در نهایت آن کامبک را رقم زدند! البته با عرض معذرت از آقای کریستانو رونالدو که حتی در نشست خبری حاضر نشده بود مقابلش نوشابه کوکاکولا به نمایش گذاشته شود و آب معدنی را به آن ترجیح داده بود.

کد خبر 3024


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید