قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/27 18:33 | کد خبر : 3018
امضاء حکم پیروزی با تعویض های طلایی غیاثی؛

کامبک خانگی مس مقابل عقاب

تیم والیبال مس سونگون در یک بازی نفس گیر با نتیجه سه بر دو از سد عقاب نهاجا تهران گذشت.

مس سونگون,لیگ دسته یک,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته هفتم  گروه اول لیگ دسته یک والیبال مردان ایران، تیم های مس سونگون و عقاب نهاجا امروز از ساعت ۱۶ در سالن اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که لاله های نارنجی آذربایجان در یک نفس گیر با نتیجه سه بر دو از سد مهمان چغر و بد بدن گذشت.

تیم مهمان در ست های اول و دوم این بازی با تکیه بر اشتباهات بازیکنان مس با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۲، ابتدا دو بر صفر از مس پیش افتادند. در ست دوم که اوج اشتباهات داور این بازی بود اجازه نداد شاگردان محمد عمده غیاثی به بازی برگردند و در این ست داور بازی با اعتراضات شدید  کادرفنی هواداران نیز مواجه شد.

اما در این بازی مثل بازی هفته پنجم، عمده غیاثی دست به تغییر و تعویض طلایی کرد و با آوردن علیرضا کمال پور بجای فرحان رشدی، ورق بازی را به نفع مس برگرداند تا مس در ست های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۶ بر   ۱۴ کامبک بزند و دو امتیاز حساس این نبرد را به نفع خود به پایان برسد.

لاله های نارنجی آذربایجان با این برد به ششمین برد فصل رسیدند و با ۱۵ امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کردند. عقاب تهران رده ششمی نیز با این باخت متحمل پنجمین شکست فصل شدند و با کسب یک امتیاز از این بازی، دست خالی تبریز را ترک نکنند.

کد خبر 3018


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید