قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/27 16:21 | کد خبر : 3016
ذره بین روی تهاجمی ترین بخش تیم...

تراکتوریکاتیک؛ تراکتور این گونه گل می‌زند

تراکتور به عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر، تنوع زیادی در زمینه گلزنی دارد و شیوه های رسیدن به گلش بسیار متنوع است.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش ورزش آذربایجان، از علایم یک سازمان موفق این است که شرح وظایف به درستی میان اعضا پخش و اجرا شود و هر کس وظیفه خود را به درستی اجرا کند. تراکتور در فصل جاری این شرایط را در فاز تهاجمی به خوبی ایجاد کرده است. این تیم چهارده گل به ثمر رسانده است. چهارده گل بدون گل بخودی حریف که ۹ تا از آن ها را مسئولان اصلی گل زنی یعنی مهاجمان ثبت کرده اند.

گل از ضربه ایستگاهی؛ فقط یکی

تصور می شد که وجود ریکاردو الوز و ایگور پوستونسکی به عنوان دو بازیکن که در ضربات ایستگاهی تبهر خاص دارند موجب شود تراکتور گل های بیشتری را از ضربات ایستگاهی به ثبت برساند اما سرمربیانی مثل دراگان اسکوچیچ در تیم های مثل تراکتور ورژن امسال وقت کمتری را برای ضربات ایستگاهی و شروع مجدد در تمرینات اختصاصی می دهند.

سانتر برای گل ؛ دو گل

اسکوچیچ فوتبال ایران را بلد است اما هنوز ایرانیزه نشده و  از رایج ترین تاکتیک در فوتبال ایران استفاده زیادی نمی کند. تراکتور تا این جای فصل از روی سانتر بلند گل نزده و فقط در دو مورد٬ پاس های عرضی از سوی کانال راست منجر به گل شده که با ارفاق در این دسته بندی می شود جای داد.

پاس بده پاس بده گل بزن ؛ پنج گل

مشخصا فضا سازی به وسیله پاس کاری در تاکتیک تراکتور بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می خورد. این تیم تا اینجای فصل پنج گل را با همین شیوه به ثمر رسانده است. در سه موارد پاس های کوتاه منجر به گل شده و در دو مورد پاس پشت مدافعان حریف منجر شده تا تراکتور گل بزند.

پرس کن تا گل بزنی ؛ چهار گل

برای نه گل از چهارده گل تراکتور پاسور ثبت شده اما چهار تا از گل های تراکتور روی قطع پاس مدافعان و ریباند دفع ناقص دروازه بان حریف رخ داده است. پرس پشت هجده قدم در لیگی که بازیکنانش پر اشتباه اند می تواند بیشتر از این هم برای تراکتور گلساز باشد .

کد خبر 3016


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید