قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/25 14:33 | کد خبر : 2998
والیبال و خانه‌ای روی آب...

خانه دوست واقعا آنجاست؟

چند ماه پیش خبر رسید که والیبال آذربایجان شرقی صاحبخانه جدید شده است؛ شاید برایتان سوال شود که چه خبر از این خانه؟

اداره کل ورزش و جوانان,احمد دنیا مالی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، چند ماه پیش بود که اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از تفکیک خانه های والیبال و بسکتبال خبر داد. طی این تفکیک قرار شد والیبالی ها از سالن اقدمی به سالنی در منطقه میرداماد نقل مکان کنند. شاید برایتان سوال شود که چه خبر از این خانه؟

خانه والیبال استان آذربایجان‌شرقی واقع در منطقه میرداماد تبریز با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر و دارای جایگاه وی آی پی، رختکن مجهز به دوش، اتاق بدنسازی، ورودی جداگانه( هواداران، تیم ها و مهمانان) است. این سالن اختصاصی در اختیار هیئت والیبال استان قرار گرفته و دومین سالن سه هزار نفری استان بعد از سالن صدرای تبریز است.

این سالن در حال پشت سر گذاشتن آخرین فاز آماده سازی برای بهره برداری است. البته این آماده سازی با توجه به زمانبدی افتتاح – هفته تربیت بدنی و با حضور مسئولین کشوری – ناخواسته زمان بیشتری به خود گرفت و باعث شد تا خیلی ها تصور کنند قضیه فعلا منتفی است؛ اما این گونه نیست و خانه والیبال استان آذربایجان شرقی به زودی افتتاح خواهد شد.

خانه والیبال استان در هفته تربیت بدنی و همزمان با ورود احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان کشور به تبریز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. هفته آینده تبریز میزبان وزیر ورزش و جوانان دولت مسعود پزشکیان خواهد بود و قرار است چندین پروژه دیگر نیز مورد بهره برداری قرار بگیرند.

کد خبر 2998


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید