قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/22 13:09 | کد خبر : 2966
یک مشکل بزرگ با قابلیت حل دیپلماتیک

خروج رئال آسیا از مارکت ورزش آذربایجان

پخش مستقیم نشدن بازی های تیم فوتسال مس سونگون، در حالی در طول دو سال اخیر به یک عادت تبدیل شده که می توان مشکل را با یک توافق مدیریتی حل کرد.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مس سونگون در استان آذربایجان شرقی تنها باشگاهی است که بعد از تراکتور در سطح اول ورزش ایران در رشته های تیمی اقدام به تیمداری می‌کند. اما اقبال عمومی آنچنان شاید و بایدی از این تیم صورت نمی‌گیرد. تیم های فوتسال و والیبال این باشگاه که معمولا تعداد ثابتی از هواداران را به همراه خود دارند اما از سال قبل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی به دلایل نامعلوم از پخش زنده بازی های مس خودداری می‌کند.

شبکه سهند با پخش زنده بازی های تیم های مس سونگون می‌تواند باعث ایجاد رغبت در بین ورزش دوستان استان شود تا با حضور در سالن یا استادیوم  علاوه بر حمایت از لاله های نارنجی آذربایجان، جذابیت خاصی به بازی‌های مس دهند.  اما مدیران این شبکه شاید به دلیل عدم سودده نبودن پخش بازی های تیم های باشگاه مس از پوشش رسانه‌ای خودداری می‌کند. سایت رسمی باشگاه مس در فصل جدید یک یا دو بازی را به صورت زنده پخش کرد اما اکنون با بررسی سایت این باشگاه مشاهده می‌شود که حتی سایت این باشگاه غیرفعال شده است.

تنها راهکار موجود جهت پخش بازی های مس از شبکه‌ سهند، دیپلماسی و تعامل مدیران مس با مدیران مرکز واحد صدا و سیمای استان آذربایجان‌شرقی است. حتی با وجود ادعای مدیران مس مبنی بر اینکه شبکه‌ سهند جهت پخش بازی های این باشگاه طلب پول کرده است تا به نوعی این مشکلات را حل و فصل نمایند که اگر واقعا ادعای تیم مردمی بودن را به یدک می‌کشند. این مشکلی است که در استان های دیگر هم وجود داشت اما بسیاری از آنها حل شده است.

از طرف دیگر با وجود این که این تیم پسوند نام و اسم شهر ورزقان را به یدک می‌کشد، علاوه بر این که بازی های این تیم در شهر ورزقان برگزار نمی‌شود اکثر مردمان این شهر نیز به دلیل عدم پخش زنده بازی های مس نمی توانند شاهد  و ناظر تیم شهرشان شوند. با این وجود حتی این باشگاه که حداقل روی کاغذ متعلق به شهرستان ورزقان است اما مدیران این باشگاه مردمان این شهر را در کم ترین اولویت خود قرار داده‌اند.

کد خبر 2966


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید