قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/22 10:30 | کد خبر : 2964
کمیته اخلاق و یک چالش جدید...

تنبیه زنوزی هنوز اختراع نشده است!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب محمدرضا زنوزی را به این کمیته دعوت کرد؛ حال مشخص نیست تنبیه مورد نظر برای مالک متمول سرخ پوشان چه خواهد بود!

محمدرضا زنوزی,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، بعد از ماه ها سکوت مصاحبه تندی نسبت به اتفاقات اخیر داشت. این مصاحبه با واکنش سریع کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شد و او را برای پاره ای از توضیحات فراخواند.

مشخص نیست زنوزی به چه دلایلی فراخوانده شده است. علاوه براین نحوه برخورد با او نیز با توجه به مالک تیم بودن مبهم است. مثلا قرار است زنوزی همانند مربی یا بازیکنان خاطی از چند بازی محروم شود؟ برای مثال محرومیت از اماکن ورزشی انجام بگیرد! استادیوم بنیان دیزل ملک شخصی وی است و آیا نخواهد توانست به ملک شخصی اش برود؟ یا این موضوع هم با جریمه مالی خاتمه خواهد یافت؟

سعید مظفری‌زاده در این باره واکنش نشان داده و گفت:"ما دفعه قبل که جناب آقای زنوزی در رابطه با هجمه رسانه‌ها و فشار آنها برای حکم پرونده آقای بیرانوند ورود کرده و صحبت‌هایی را انجام دادند، بنده شخصا در فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که برای هماهنگی یکی از بازی‌ها برگزار شده بود، خدمت مسئولان محترم فدراسیون عرض کردم که وقتی با فشار و فضاسازی رسانه‌ها برخورد نمی‌شود و هیچ اتفاقی در این رابطه رخ نمی‌دهد، آقای زنوزی و بنده به عنوان مدیرعامل و تمام ارکان باشگاه احساس مسئولیت می‌کنیم که از حقوق باشگاه و هواداران دفاع کنیم."

عباس الیاسی هم امروز نسبت به دعوت شدن زنوزی اعتراض کرد اما به طور کلی بیشتر از اعتراض باید از این تصمیم فدراسیون نشین ها تعجب کنیم!

کد خبر 2964


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید