قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/24 17:45 | کد خبر : 2653
کادوی فیفا به ذوب آهن...

خلع سلاح سوپراستارهای تراکتور

افت محسوس عملکرد ستاره های ملی پوش تراکتور عاملی مهم در شکست شب گذشته این تیم مقابل ذوب آهن بود.

دراگان اسکوچیچ,تراکتور,علیرضا بیرانوند,مهدی ترابی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور، در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت از آخرین بازی تیم ملی، از هر سه بازیکن ملی پوش خود (علیرضا بیرانوند،مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده)  در ترکیب اصلی بازی شب گذشته مقابل ذوب آهن استفاده کرد؛ پرشور ها این دیدار را با نتیجه یک بر صفر باختند و هیچ کدام از سه بازیکن یاد شده در سطح همیشگی شان نبوند.

ترابی، شجاع و بیرانوند شب گذشته در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند. به قول جواد خیابانی خستگی در ساق ها و چهره سه بازیکن ملی‌پوش تراکتور در بازی مقابل ذوب‌آهن مشهود بود. برگزاری دو بازی سنگین مقابل تیم های قزاقستان و امارات و طی کردن مسافت طولانی و عدم استراحت کافی دلایلی است که سه ستاره تراکتور نتوانستند نمایش خوبی در هفته چهارم لیگ برتر داشته باشند.

با این حال سرمربی تراکتور طبق پیش بینی که ما نیز کرده بودیم،در خصوص عدم استفاده از سه بازیکن ملی‌پوش ریسک نکرد و به صورت فیکس از آنها در ترکیب تیم مقابل ذوب‌آهن بهر برد. اشتباه‌ مهلک شجاع خلیل‌زاده در دفع توپ و به تناسب آن عدم واکنش مناسب بیرانوند در صحنه منجر به گل ذوب‌آهن و از دست دادن موقعیت گلزنی و کم اثر بودن ترابی در بازی، سبب رقم خوردن اولین شکست تی تی ها و اولین برد برای ذوب‌آهن در لیگ برتر شد.

به دلیل حضور سه بازیکن سرخپوشان آذربایجان در تیم ملی،تمام انتقادات راجع به تعویق بازی تراکتور مقابل ذوب‌آهن همانند بازی های سرخابی پایتخت به جا بود.با این حال عدم تعویق بازی پرشور ها و خستگی مفرط سه ستاره ملی‌پوش این تیم سبب شد تا به راحتی سه امتیاز بازی هفته چهارم برای شاگردان اسکوچیچ از کف دست آنها خارج شود. سه امتیاز حیاتی که قطعا در ادامه فصل به درد تراکتور خواهد خورد.

کد خبر 2653


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید