قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/22 16:30 | کد خبر : 2625

اصرار برخی رسانه های معروف به کش دادن موضوع بیرانوند و پرسپولیس دیگر از حالت عادی خارج و روی اعصاب است.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,پرسپولیس,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، پس از آن که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ و به تراکتور پیوست، بیشتر از خود هواداران این تیم تهرانی و مدیریت این باشگاه، رسانه های به اصطلاح ملی و سراسری که ادعای بی طرفی و رعایت اصول خبررسانی را دارند، از این انتقال پر سر و صدا داستان های عجیب ساختند.

این داستان ها همچنان ادامه دارد و شب و روز آنها ماجرای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند شده است.این عمل پس از پایان بازی های ملی و در آستانه شروع لیگ برتر و استارت دوباره بازی های تراکتور در لیگ برتر دوباره به اوج خود رسیده است.

اگر سری به این رسانه های ملی و سراسری کشور بزنیم مشاهده خواهیم کرد که هر روز سه وعده مطلبشان به ماجرای مناقشه پرسپولیس و گلر تراکتور اختصاص یافته است. این رسانه ها که در مطالب آنها بیشتر حالت جانبداری از تیم سرخپوشان پایتخت را دارد، در متن خبر های خود سعی در جهت دهی افکار عمومی برای محرومیت گلر ملی‌پوش تی تی ها دارد.

در چنین مواقعی مدیران باشگاه تراکتور و کادرفنی تیم بایستی ورود مستقیم بر نحوه مصاحبه باریکنان خود با رسانه ها داشته و با تذکر لسانی به آنها از به هم ریختن تمرکز ستاره هایشان به خصوص بیرو جلوگیری کنند. به نظر می رسد آنها در این مورد می توانند با تاکید بر عدم پاسخگویی به سوالات پرحاشیه ،از شیطنت رسانه های طرفدار تیم پایتخت پیشگیری کنند.

کد خبر 2625


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید