قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/19 18:01 | کد خبر : 2591
نیم نگاهی زودهنگام به هفته چهارم

جنگ دو دشمن برای صدرنشینی تراکتور

در هفته چهارم لیگ برتر اتفاقاتی می تواند رخ دهد که به صدرنشینی تراکتور در جدول منجر خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور,سپاهان,استقلال,پرسپولیس,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه ۲۳ شهریور با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود. در این هفته تمام تیم های بالانشبن به جز تراکتور به دیدار هم خواهند رفت؛ به این ترتیب نتایج رقم خورده البته به شرط برد تراکتور مقابل ذوب آهن به نفع قرمزپوشان آذربایجان خواهد بود.

سپاهان-ملوان؛ آسانسور صدرنشینی
روز جمعه سپاهان ۹ امتیازی و صدرنشین در اصفهان به مصاف ملوان ۷ امتیازی خواهد رفت. نتیجه تساوی این دیدار بیشتر به نفع تی تی ها خواهد بود چون با برد احتمالی تراکتور مقابل گاندو های اصفهانی، پرشور ها را به صدر جدول می رساند. حتی نتیجه باخت یکی از دو تیم ملوان و سپاهان باز هم به نفع شاگردان اسکوچیچ خواهد بود چرا که هر دو رقیب بالانشین شان امتیاز از دست می دهند.

پرسپولیس-گل‌گهر؛ با اهمیت کمتر...
در دو دیدار حساس و سرنوشت ساز هفته چهارم برای تراکتور،تقابل دو تیم همسایه جدولی گل گهر ۶ امتیازی  رده چهارمی با پرسپولیس ۵ امتیازی رده پنجمی در سیرجان است،قطع به یقین تساوی نتیجه این بازی،تی تی ها را برنده اصلی این دیدار می‌کند تا فاصله تراکتور با این دو تیم علی الخصوص با پرسپولیس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی افزایش پیدا می‌کند. 

استقلال-مس؛ نبرند بهتر است!
تقابل استقلال با مس رفسنجان نیز از دیگر بازی های تاثیرگذار برای روند قهرمانی تراکتور در هفته چهارم است،دو تیمی که با ۴ امتیاز  در رتبه های ششم و هشتم قرا  گرفته‌اند.نتیجه تساوی این تقابل نیز برای تی تی ها سود بیشتری دارد و باعث افزایش اختلاف امتیاز با ابن دو رقیب چغر و بد بدن می‌شود.

کد خبر 2591


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید