قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/09 17:01 | کد خبر : 2496
آقایان خانم‌ها، امیرحسین حسین‌زاده

سوپر بازیکن هفته؛ احیا در حد لالیگا!

مهاجم اردبیلی تراکتور شب گذشته مقابل هوادار تهران با ارائه یک بازی چشم نواز، آتش بازی به راه انداخت.

تراکتور,امیرحسین حسین زاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران،شب گذشته تیم تراکتور با ارائه یک بازی سرتاسر هجومی و چشم نواز،با نتیجه پرگل ۴ بر صفر میزبانش هوادار تهران را به مسلخ کشاند. نکته عطف این بازی، نمایش خوب امیرحسین حسین‌زاده، ستاره جوان تی تی ها بود.

مهاجم اردبیلی تراکتور،شب گذشته مقابل هوادار تهران آتش بازی راه انداخت و با زدن دو گل و یک پاس گل، عنوان سوپر بازیکن هفته را در همان روز اول بازی های هفته سوم لیگ برتر به نام خود زد. بازیکنی که با آمدن دراگان اسکوچیچ، سرمربی سرخپوشان آذربایجانی متحول شد.

مهاجم گلزن تراکتور که در فصل گذشته زیرنظر پاکو خمس،سرمربی تی تی ها تبدیل به یک مهره سوخته شده بود،حتی او بسیاری از کارشناسان فوتبال، غروب و پایان عمر کریر فوتبالی وینگر پرشور ها را پیش بینی کردند.

حسین زاده در این فصل با جادوی اسکوچیچ،در فصل جاری و با انجام سه بازی،با آمار خیره کننده ۳گل و یک پاس گل،نوید روز های درخشان بازی در استقلال را که در فصل بیست و یکم یک تنه با زدن ۸ گل تک سه امتیازی،گره گشای تیمش بود. حال او در تراکتور به روز های اوج خود برگشته و فراتر از حد تصور برای تی تی ها دلبری می‌کند.

کد خبر 2496


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید