قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/29 19:21 | کد خبر : 2377

تنها سه روز به بازی بزرگ هفته دوم در تبریز باقی مانده است. به همین بهانه می خواهیم یادی کنیم از یک بازی ماندگار در تهران با چاشنی کامبک، هت تریک و گل به خودی!


به گزارش "ورزش آذربایجان"، به دیدار تراکتور _ پرسپولیس از هفته دوم لیگ برتر تنها سه روز باقی مانده است. به همین بهانه می خواهیم یادی کنیم از یک دیدار ماندگار بین دو تیم در سالیان نه چندان دور که یکی از بزرگترین خاطرات تی تی ها در ورزشگاه آزادی را رقم زد و به اخراج علی دایی انجامید! باهم این خاطره شیرین را مرور می کنیم:

دایی vs خطیبی؛ یک دهه پیش...
۹ سال  و ۱۱ ماه و ۱۴ روز قبل و در روز جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ دو تیم تراکتور _ پرسپولیس در تهران به مصاف هم رفتند. هدایت تیم پرسپولیس را علی دایی و هدایت تیم تراکتور را رسول خطیبی بر عهده داشت.

برنده نیمه اول پرسپولیس
در این بازی ابتدا تیم پرسپولیس با گل دقیق 39محسن بنگر پیش افتاد. تا شاگردان دایی نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم؛ ‌آغاز یک ماجراجویی
اما این نتیجه پایان کار نبود و تراکتور در نیمه دوم با عزم جدی وارد مسابقه شد. فشار حملات تیم مهمان باعث شد تا در دقیقه 69 با گل به خودی محسن بنگر کار به تساوی بکشد.

دلبری به سبک ادینیوووو
مهمان اما به تساوی در آزادی هم راضی نبود! تی تی ها در دقیقه85 با گل زیبای لوسیانو ادینیو پیش افتاند. او یک پاس بلند از پشت سرش دریافت کرد و بی درنگ با ضربه ای که فقط خودش می توانست بزند، دروازه تیم دایی را به زیباترین شکل ممکن باز کرد.

مهندس سامان...
در دقیقه 90 سامان نریمان جهان روی پاس گل ادینیو گل سوم و تیر خلاص را به تیم پرسپولیس زد. او بعد از پیمودن مسیری طولانی و خلق صحنه ای زیبا که به تونل – لقب مهندس را برایش به همراه داشت – معرف شد، دروازه پرسپولیس را در میان بهت علی دایی و هواداران میزبان باز کرد.

خطیبی و نتیجه  ماندگار
بهترین نتیجه تراکتور در تهران در همین بازی رقم خورد و شاگردان خطیبی با برد ۳_۱ در تهران بهترین برد تراکتور مقابل پرسپولیس را به نام خود ثبت کردند. بعد از آن دیدار علی دایی هم از سمت خود برکنار شد.
حال باید منتظر ماند و دید آیا تراکتوری ها روز پنجشنبه یک نتیجه ماندگار دیگر مقابل پرسپولیس این بار در یادگار ثبت می کنند یا خیر؟

کد خبر 2377


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید