قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/27 18:39 | کد خبر : 2353
خریدهای گرانی که مثل الماس برق زدند...

قوی‌ترین آپدیت اسکواد تاریخ تراکتور!

تراکتور در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با درخشش بازیکنان جدیدش به یک برد شیرین دست یافت.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,ایگور پوستونسکی,دانیال اسماعیلی فر,مهدی ترابی,تومیسلاو اشترکالی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور استارت شیرینی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال داشت. این تیم شب گذشته میزبان چغر و گربه سیاهش مس رفسنجان را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو برداشت. درخشش بازیکنان جدید تی تی ها نقش بسزایی در موفقیت تیم مقابل رفسنجانی ها داشت. تاثیرگذاری دور از انتظار خرید های جدید تراکتور، جزو بهترین اتفاق هایی است که می تواند در آغاز فصل برای یک تیم رقم بخورد و نویدبخش روزهای خوب در طول فصل است.

علیرضا بیرانوند حضور بسیار تحسین برانگیزی در درون دروازه تراکتور داشت. او بازی با پای خوب و خروج های بی نقصی مقابل رفسنجان داشت تا خیال تی تی ها از این بابت آسوده خاطر باشد. 

ایگور پوستونسکی،در خط هافبک تراکتور به معنای واقعی کلمه پست شماره ۶ در یک تیم را صرف کرد و با پاس های بلند و بی نقص و حضور پرقدرت در خط میانی، یاد و خاطره مهدی کیانی در بین هواداران تراکتور را زنده کرد.

دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی با ارسال پاس گل در همان بازی اول ارزش های بالای خودشان را به رخ کشیدند.

تومیسلاو اشترکالی،مهاجم کراوات تی تی ها نیز با حضور به موقع در خط شش قدم رفسنجان،از تک موقعیت به دست آمده به خوبی بهره لازم را برد و قفل دروازه حامد لک را با شوت محکم باز کرد.

تراکتور در شرایطی در هفته دوم میزبان پرسپولیس خواهد بود که همین میزان آمادگی از سوی بازیکنان جدید و هماهنگی آنها با یاران قدیمی تیمی می تواند شانس برد این تیم را بالا ببرد.

کد خبر 2353


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید