قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/26 17:15 | کد خبر : 2332

دیدار تیم های گیتی پسند و مس سونگون در جنجالتی ترین و جذاب ترین حالت ممکن با نتیجه 6-6 به پایان رسید.

مس سونگون,گیتی پسند,لیگ برتر فوتسال ,

به گزارش ورزش آذربایجان، حساس ترین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال 1403 امروز در اصفهان برگزار شد و با تساوی پرگل 6-6 به پایان رسید.

دیدار تیم های گیتی پسند و مس سونگون در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد. 

نیمه اول: گیتی پسند 1-3 گیتی پسند

بازیکنان دو تیم تحت الشعاع حواشی بیرون از زمین، بازی بسیار درگیرانه و پرتنشی را در نیمه اول به نمایش گذاشت؛ این نیمه با برتری سه بر یک مس سونگون همراه بود.

حمایت بی امان هواداران گیتی هم باعث نشد تا آنها در اکثر دقایق بازی تحت تاثیر بازی تیم حریف قرار بگیرند. میزبان الکلاسیکو را بدون محمدرضا سنگ سفیدی، کاپیتان خود، آغاز کرد و مخمد کشاورز هم به دلیل محرومیت کنار زمین حضور نداشت. در دقایق پایانی نیمه اول حمید بی غم هم به دلیل اعتراضات شدید به داور از کنار زمین اخراج شد تا هیچ کدام از دو تیم کنار زمین مربی نداشته باشند.

مس سونگون به خوبی از بی نظمی تیم کشاورز در نیمه اول استفاده کرد و سه گل به ثمر رساند. محمد نجف زنگی، علی اصغر حسن زاد و علیرضا رفیعی (گل به خودی) برای مس و مهدی یوسف در دقایق پایانی برای گیتی در نیمه اول گلزنی کردند.

نیمه دوم:

در نیمه دوم با وجود شروع تهاجمی گیتی پسند با گل چهارم برای مس سونگون توسط مهدی جاوید آغاز شد. در ادامه اما توفان گیتی پسندی ها را شاهد بودیم؛ آنها در عرض 5 دقیقه سه گل اختلاف را جبران کردند تا سالن پیروزی را تا مرز انفجار پیش ببرند. مهدی کریمی، مهدی جاوید (گل به خودی) و محمدحسین درخشانی این سه گل را برای میزبان به ثمر رساند.

در دهمین دقیقه از نیمه دوم مهدی کریمی گل پنجم را هم برای گیتی زد تا میزبان برای اولین بار در این دیدار به گل برسد. بعد از این گل اعتراضات شدید بی غم از روی سکوها را شاهد بودیم که باعث توقف چند دقیقه ای در بازی شد. نکته جالب گل های مس به ثمر رسیدن آنها بعد از حضور مهدی رستمی ها درون دروازه به خاطر مصدومیت علیرضا صمیمی بود.

مس بعد از چند دقیقه پاورپلی در فاصله یک دقیقه به پایان بازی توسط فرهاد فخیم کار را به تساوی کشاند اما تنها سه ثانیه بعد از این گل، امیرحسین داودی با یک نوک پای دیدنی گل ششم را برای گیتی زد و ورزشگاه را دوباره به مرض انفجار رساند. البته این پایان کار نبود و ادامه پاور پلی توسط مس به گل ششم این تیم توسط علی اصغر حسن زاده انجامید. بعد از این گل دعوای شدیدی بین اعضای دو تیم ایجاد شد که به تعطیلی کار به مدت چندین دقیقه انجامید.

کد خبر 2332


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید