قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/25 13:15 | کد خبر : 2319
پیش بازی الکلاسیکو فوتسال ایران

گیتی‌پسند – مس سونگون؛ هر آن‌چه باید بدانید

برخلاف فصل گذشته، الکلاسیکوی فوتسال ایران خیلی زود از راه رسید و فردا جمعه دو تیم گیتی پسند و مس سونگون در اصفهان مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,گیتی پسند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در ویژه ترین تقابل هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران،تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون، در دیداری که موسوم به الکلاسیکوی ایران نام گرفته است، فردا -جمعه- از ساعت 16 در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند؛ نبردی ۶ امتیازی و فینال گونه که تا حدودی ادامه مسیر قهرمانی را برای تیم برنده تسهیل می‌کند.

مس سونگون:
مس سونگون  از پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر، با کسب ۴برد و ۱ تساوی و ۱۳ امتیاز در تعقیب گیتی پسند صدرنشین است. مس فصل گذشته تنها باخت گیتی پسند را در هفته آخر را با نتیجه ۳بر۲ رقم زد. دیدار رفت دو تیم در اصفهان نیز با نتیجه ۶بر۴ به سود گیتی‌پسند خاتمه یافت.

گیتی پسند
گیتی پسند در طول دو سال گذشته پوست اندازی کرده و با کنار گذاشتن بازیکنان پا به سن گذشته و جذب بازیکنان جوان ملی‌پوش به یک تیم بی‌رقیب در دوسال اخیر لیگ ایران تبدیل شده است. گیتی پسند از ۵بازی برگزار شده لیگ برتر تمام و کمال امتیاز بازی هارا کسب کرده و با ۱۵ امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است.

پر از تقابل ویژه:
این دو تیم که در طول سالیان اخیر تعامل خوبی داشتند و بازیکنان زیادی را میان‌هم رد و بدل کردند.فرهاد فخیم،علی اصغر حسن زاده،مهدی مهدی خانی مهدی جاوید،محمدشجری،محمدحسین درخشانی و محمدرضا سنگ سفیدی،بازیکنان مشترک هر دو تیم هستند که تقابل آنها مقابل تیم های سابقشان از نکات جالب توجه این بازی است.

در گوشی...
از باشگاه گیتی پسند اصفهان نیز خبر می‌رسد حضور محمدرضا سنگ سفید به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد تا کاپیتان میزبان بزرگترین غایب این دیدار لقب گیرد.
از سوی دیگر مدیران مس سونگون نسبت به برگزاری ساعت بازی با ارسال نامه‌ای به کمیته سازمان لیگ برتر معترض شدند و خواستار بازی در ساعت ۱۶ شدند.
همچنین عصر دیروز برق سالن تمرینی مس سونگون نیز قطع شد و حواشی عجیبی به وجود آورد.

ترکیب احتمالی مس سونگون؛
رستمی ها،حسن زاده،فخیم،شجری،عظیمی 

ترکیب احتمالی گیتی پسند؛
باقر محمدی،درخشانی،مهدی کریمی،رفیعی پور،مسعود یوسف

پیش بینی:
با توجه به حفظ شاکله اصلی فصل گذشته تیم گیتی پسند و حضور بازیکنان نامدار و جوان در این تیم،شاگردان محمد کشاورز کار آن چنان سخنی مقابل لاله های نارنجی آذربایجان نخواهد داشت.مس سونگون که در طول دو فصل اخیر با از دست ستارگان تاثیرگذارش و با جذب بازیکنان صرفا نامی و اغلب پا به سن گذاشته،بیشتر از روی کاغذ بزرگ هستند تا درون زمین،بازیکنان این تیم در بازی های پرفشار دچار افت محسوس می‌شوند و بیشترین مشکل این تیم در اختیار نداشتن بازیکن عقبگیر کارآمد است.با این حال تک امتیاز گرفتن از این بازی بزرگ برای حمید بی غم یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید.

کد خبر 2319


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید