قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/22 18:39 | کد خبر : 2283
به بهانه چهار روز تا شروع لیگ برتر

سر طلایی تراکتور؛ سریع‌ترین محبوب تاریخ!

چهار روز به شروع لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده و به همین بهانه می خواهیم یادی کنیم از شماره چهاری که اثبات کرد خانواده از فوتبال و همه چیز مهم تر است.

تراکتور,فرشید طالبی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دقیقا چهار روز زمان تا اولین بازی تیم تراکتور در لیگ برتر فصل جدید باقی مانده است. به همین بهانه می خواهیم یادی کنیم از فرشید طالبی که در یک فصل بازی به اندازه ده فصل محبوبیت کسب کرد.

فرشید طالبی متولد ۱۳۶۰ در شیراز است. او در فجرسپاسی فوتبالش را شروع کرد و بعد از حضور در سپاهان و ذوب آهن به تراکتور پیوست.

مثلث برمودا در خط دفاع

فرشید طالبی در تیم قهرمان حذفی سال ۱۳۹۳ حضور و در بازی های جام حذفی حضور فعالی داشت. او در کنار مرتضی اسدی و محمد نصرتی مثلث مستحکمی در خط دفاع تراکتور ایجاد کرده بودند.

بازی با سر شکسته

در بازی مقابل پرسپولیس سر فرشید طالبی به شدت آسیب دید ولی او با سر خونی به بازی ادامه داد و توسط هواداران به شدت تشویق شد. او در پایان بازی در جواب سوال خبرنگاران اعلام کرد : "شکستن سر من اشکالی ندارد، جانم را هم برای تراکتور می‌دهم. شکست پرسپولیس درد سرم را از یادم برد.".

حضور یک فصله در تراکتور

طالبی تنها یک فصل در تراکتور حضور داشت. ولی بعلت مشکلات خانوادگی (بیماری سخت برادرش) فوتبال را کنار گذاشت. او با وجود شانس حضور در تیم ملی و پیشنهادات خارجی فوتبال خودرا کنار گذاشت تا در کنار خانواده خود باشد و در کنار هم توانستند بیماری سخت برادرش را شکست دهند.

رابطه خوب طالبی با هواداران

فرشید طالبی با وجود حضور یک فصله در تراکتور روابط نیکی با هواداران تراکتور دارد. در فصل بحرانی ۱۴۰۱ تراکتور، وی ، در صفحه شخصی خود با تی تی ها ابراز همدردی کرد و نوشت: "تراکتور شاید کمرنگ شود اما این تیم با هواداران بی نظیرش شناسنامه ای دارد که به هیچ وجه حذف شدنی نیست، می دانم دارند جانت را میگیرند اما من ایمان دارم تو دوباره جان تازه می کنی و رنگ زیبای خودت را میگیری چون تو تراکتور شناسنامه دار و با اصالتی."

کد خبر 2283


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید