قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/20 13:21 | کد خبر : 2250
جای خالی‌ها کِی و با چه کسانی پر خواهد شد...

لیست خروجی مس سونگون؛ کسی هم ماند؟

یک نگاه به لیست خروجی تیم فوتبال مس سونگون خبر از روزهای سختی برای محمد نصرتی و تیمش می دهد.

مس سونگون,لیگ دسته یک,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال مس سونگون برای فصل جدید عجیب ترین حالت های مختلف انحلال،ابقا ،فروش امتیاز و ادامه تیمداری را تجربه کرده است. این تیم بعد از شروع دیرهنگامش وضعیت نقل و انتقالاتی نابسمانی را پشت سر می گذارد.

باتوجه به دیر کرد مدیریت باشگاه مس سونگون در اعلام سیاست ادامه تیمداری در فوتبال، نقل و انتقالات این تیم در حالت بحرانی به سر می برد. در چنین شرایطی بسیاری از بازیکنان فصل گذشته از این تیم جدا شدند و بسیاری از بازیکنان نیز با توجه به پیشنهاد نه چندان خوب تمدید باشگاه قصد جدایی دارند.  یک هفته از تشکیل اردوی پیش فصل سونگون می گذرد و هنوز عکسی از تمرین این تیم توسط رسانه رسمی باشگاه منتشر نشده تا اهالی فوتبال از چند و چون کیفیت و کمیت آن مطلع شوند.

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم در این بین زمینه برای حضور بازیکنان سفارشی در تمرینات مس مهیا شده است و هم اکنون چند بازیکن سفارشی در تمرینات مس حضور دارند.

طبق اعلام منابع موثق خروجی های قطعی باشگاه تا الان به شرح زیر هستند:

بهمن  کامل

وحید شیخ ویسی

فردین عابدینی

محمد شاه محمدی

محمدرضا زینال خیری

اکبر آفاقی

میلاد سوری

میثم جودکی

میلاد محسنی

محمد ابراهیمی

فرزان دانا

امید قاتع

امیر حسین نشاط جو

محمدرضا عیسی‌زاده

محمدطاهر امینی

در این بین مهدی نجفی نیز خواهان جدایی و عدم حضور او در تمرین به همین دلیل است. همچنین بهزاد نوروزی و علی نظری به دلیل عدم توافق با باشگاه برای تمدید از حضور در تمرینات سرباز زدند. باتوجه به لیست طویل خروجی تیم و فرصت کم برای پر کردن جای خالی ها باید دید مس با چه تدبیری وارد رقابت های لیگ یک خواهد شد.

کد خبر 2250


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید