قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/19 14:45 | کد خبر : 2238

از امشب فصل جدید سوپرلیگ ترکیه با برگزاری دیدار افتتاحیه آغاز خواهد شد.

گالاتاسرای,سوپر لیگ ترکیه ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، رقابت های فصل ۲۰۲۴_۲۰۲۵ سوپرلیگ از امشب شروع خواهد شد.

در دیدار افتتاحیه از ساعت ۲۱:۳۰ در رامس پارک تیم گالاتاسرای، مدافع عنوان قهرمانی، میزبان حیات اسپور خواهد بود.

گالاتاسرای که هفته قبل شکست سنگینی در دیدار سوپرکاپ ترکیه داشت. در این دیدار برای کاهش انتقادات و حواشی نیازمند برد است.

در آستانه این دیدار نگاهی آماری داریم به عملکرد گالاتاسرای و چهره متحول شده این تیم برای فصل جدید:

گالا که فصل گذشته را با 102 امتیاز و شکستن رکورد به قهرمانی رسید، برای کسب سومین قهرمانی پیاپی و در مجموع بیست و پنجمین قهرمانی به میدان خواهد رفت.

هاتای‌اسپور از تیم‌هایی بود که در زلزله‌های 17 بهمن 1401 با مرکزیت قهرمان‌ماراش بیشترین آسیب را دید. نماینده مدیترانه‌ای که مجبور بود فصل گذشته بازی‌های خود را خارج از هاتای برگزار کند، فصل را با 41 امتیاز در جایگاه پانزدهم به پایان رساند.

گالا بعد از 82 روز در خانه

گالاتاسرای پس از 82 روز در رامس پارک در برابر هوادارانش به میدان خواهد رفت.

گالا که در فصل گذشته برای دومین بار پیاپی قهرمان شد، آخرین بازی خانگی خود را در 29 اردیبهشت با دربی مقابل فنرباغچه انجام داد و پس از 2 ماه و 21 روز دوباره با هوادارانش دیدار خواهد کرد.

معرفی خریدهای جدید

گالا در دوره نقل و انتقالات جاری میچی باتشوایی، الیاس جلرت و گابریل سارا را به ترکیب خود اضافه کرد. باتشوایی در بازی سوپرکاپ مقابل بشیکتاش بازی کرد، اما جلرت و سارا هنوز در هیچ بازی شرکت نکرده‌اند.

4 باخت در 6 بازی پیش‌فصل

گالاتاسرای در 6 بازی پیش‌فصل قبل از شروع فصل جدید سوپر لیگ که امروز آغاز می‌شود، 4 باخت داشت.

گالاتاسرای در بازی‌های آمادگی مرحله اول، مقابل لاسک 3-2 و در برابر نماینده لیگ دسته دوم آلمان، فورتونا دوسلدورف 5-2 شکست خورد، اما تیم ترنچین اسلواکی را 4-1 شکست داد. پس از بازی با ترنچین گالاتاسرای به استانبول برگشت و 2 روز مرخصی گرفت و در مرحله دوم اردو به شهرک ایردنینگ در منطقه لییزن رفت.

بازیکنانی که با تیم ملی فوتبال ترکیه در یورو 2024 شرکت داشتند نیز به این اردو پیوستند. گالاتاسرای در مرحله دوم اردو 2 بازی آماده‌سازی انجام داد. تیم گالا تیم لچه از سری آ ایتالیا را 2-1 شکست داد، اما مقابل پارما 2-0 شکست خورد. گالاتاسرای در این بازی‌ها 10 گل به ثمر رساند و 17 گل دریافت کرد.

کد خبر 2238


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید