قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/18 14:30 | کد خبر : 2228
وضعیت سونگون در حد"چرشنبه یمیشانی"!

عکس لو رفته از تمرین مس؛ تاسف‌برانگیز!

اولین تصویر منتشر شده از تمرینات تیم فوتبال مس سونگون از سوی یک رسانه هواداری نشان می‌دهد که این تیم با وضعیت بسیار عجیب و بهم ریخته‌ای رو به است.

مس سونگون,لیگ دسته یک ,محمد نصرتی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال مس سونگون از ۴ روز قبل تمرینات خود را زیرنظر محمد نصرتی،سرمربی جدیدش شروع کرده است. نکته جالب برای هواداران و اهالی رسانه،عدم انتشار اخبار تمرینات تیم توسط رسانه رسمی باشگاه و حتی منع ورود خبرنگاران به تمرینات است.

همچنین حضور پرابهام برخی از بازیکنان و نفرات در تمرینات مس نیز خیلی سر و صدا کرده است؛ چنانچه در مطالب قبلی هم به آن اشاره کردیم، یکی از این بازیکنان توسط سرمربی تیم دیپورت شدند. با این وجود عدم اطلاع رسانی از چند و چون تمرینات -خبر و عکس- به بسیاری از این موارد سرپوش نهاده است.

روز گذشته اما یک هوادار در تمرین مس حضور یافته و عکسی منتشر کرد که نشان می دهد وضعیت بهم ریخته تر از آنی است که فکرش را می کردیم. نکته مهم این عکس لباس هایی است که تن نفرات است؛ سرمربی تیم لباس برند نایکی را پوشیده است، مهدی حقیقت،گلر مس، لباس های تراکتور را برتن کرده و تنها مهدی قریشی لباس تمرین امسال را به تن دارد! کمی آن طرف تر در پشت تصویر هم یکی از اعضای کادرفنی با لباس های سال قبل دیده می شود.

عدم استفاده از لباس یکدست تمرینات مس را بیشتر به تیم های محلی و سطح پایین شبیه کرده تا یک تیم حرفه‌ای. این درحالی است که مس سونگون تا همین چند وقت پیش جزو تیم های پیشرو و کاملا حرفه ای به شمار می رفت. حتی در تصاویر تیم فوتسال مس هم مدیر تیم با لباس هایی دیده شده که با چسب برند آن پوشیده شده است!

با این نوع رفتار های سرشار از ابهام و مخفی کاری معلوم نیست عاقبت این تیم چه خواهد شد.با این حال،تیم مس سونگون جهت برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل، به زودی اردوی ۱۰ روزه ای در تهران برپا خواهد کرد.

کد خبر 2228


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید