قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/17 14:30 | کد خبر : 2216

اردوی تراکتور در حالی آخرین روز خود را پشت سر می گذارد که یک مورد بسیار عجیب در آن شاهد بودیم که شاید به عملکرد تیم در ابتدای لیگ صدمه بزند.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم تراکتور یکی از تیم های لیگ برتری بود که تا حدودی خیلی زود وارد نقل‌و‌انتقالات تابستانی شد تا زودتر از سایر تیم ها کوله بارش را ببندد و راهی اردوی خارجی شود.تی تی ها که همانند سال های گذشته ورودی و خروجی زیادی داشتند،جهت هماهنگی و آماده‌سازی پیش فصل تیم،اردوی ۱۰ روزه در آنکارا ترکیه برپا کردند.

تراکتور در این اردو با انجام دو بازی تدارکاتی مقابل تیم های گمنام و سطح پایین،امروز با برگزاری آخرین تمرین به ایران باز خواهند گشت. این در حالی بود که تصور می شد تیم با نفرات جدید بازی سنگین مقابل تیم های اسم و رسم دار خارجی در این اردو برگزار کند تا نکات ضعف تیم شناسایی و نسبت به رفع آن چاره‌اندیشی شود.اما مدیریت و دراگان اسکوچیچ،سرمربی تراکتور نسبت به این امر طفره رفتند.

تراکتور پس از بازگشت از اروی ترکیه به تبریز، احتمالا تنها یک دیدار با حریف دسته اولی برگزار کند.در فاصله کمتر از ۹ روز به شروع لیگ برتر نیز تیم های لیگ برتری حاضر به انجام بازی تدارکاتی نخواهند شد تا تراکتور یکی از پیش فصل های نادری را تجربه کند که بدون برگزاری دیدار دوستانه مقابل تیم باکیفیت و سطح بالایی،روانه مسابقات لیگ برتر می شود. به این ترتیب و عملا بازی های هفته های اول محلی برای شناخت بازیکنان و کادرفنی از هم تبدیل می شود و تیم کم کم باید خود را در شرایط بازی قرار دهد؛ این در حالی است که تراکتور در هفته دوم باید با پرسپولیس دیدار کند.

کد خبر 2216


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید