قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/16 11:39 | کد خبر : 2203
مجرای نقل‌و‌انتقالاتی به کمک تی تی ها می‌آید

مهاجم یاغی پرسپولیس،گزینه جدی تراکتور

مهاجم قرضی فصل گذشته تراکتور در آستانه بازگشت زودهنگام به این تیم قرار دارد.

تراکتور,مهدی عبدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مهدی عبدی، مهاجم تیم پرسپولیس تهران که فصل گذشته به صورت قرضی در جمع تی تی ها حاضر شد در پایان فصل راهی پایتخت شد؛ او اما این فصل نیز به دلیل تراکم بازیکن در خط حمله سرخپوشان تهرانی،ساز جدایی کوک کرده و بعد از عدم توافق مالی با باشگاه پرسپولیس به دنبال تیمی است ‌که بتواند در آن تیم فیکس بازی کند و خواسته های مالی اش را هم محقق کند.

تراکتور،فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان سه مشتری جدی این مهاجم جوان هستند. البته صدور رضایت نامه عبدی به باشگاه جدید منوط به بررسی مدیریت پرسپولیس است. با توجه به مناقشات اخیر مابین تراکتور و پرسپولیس، پیش بینی می شود مدیریت پرسپولیس چوب لای چرخ این معامله خواهد کند.

اما از آنجایی که مجرا و کانال ورود مهدی عبدی به تراکتور همان مجرایی است که اکثر نقل‌و‌انتقالات باشگاه در این فصل توسط آن انجام شده است شانس سرخ پوشان آذربایجان برای جذب مهاجم پرسپولیس بیشتر از سایر رقبا است.

تراکتوری ها موازی با دو باشگاه دیگر در حال مذاکره با عبدی هستند و از آن جایی که گزینه چندانی در بازار نقل و انتقالات حضور ندارد در تلاش هستند تا با ارائه پیشنهادی رد نشدنی زمینه را برای بازگشت او به تبریز فراهم کنند.

کد خبر 2203


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید