قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/15 11:30 | کد خبر : 2193
وضعیت قرمز فوتبال مس سونگون...

سیاست شب امتحانی این بار در فوتبال!

در حالی ساعت شنی لیگ دسته یک فوتبال شروع شده است که همچنان خبری از تکمیل کادرفنی جدید و حتی بازیکنان مس سونگون نیست!

مس سونگون,لیگ دسته یک,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در شرایطی که تنها یک ماه تا شروع لیگ دسته یک فوتبال ایران باقی مانده است، به جای شنیدن اخبار امیدوار کننده از تیم فوتبال مس سونگون، بیشتر اخبار نگران کننده و پر از ابهام از تنها نماینده آذربایجان در این لیگ به گوش می‌رسد.

محمد نصرتی هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم مس سونگون انتخاب شد اما هنوز دستیاران و نفرات جدید تیم مشخص نیستند. مارکت تیم هم تا این لحظه کاملا سوت و کور بوده و خرید جدیدی توسط مدیریت باشگاه انجام نگرفته است. با این وقت کشی آزار دهنده مارکت بازیکنان هر روز خالی تر می‌شود و عملا بازیکن خوبی بیرون نمانده است که مس سونگون بتواند نسبت به جذب آن اقدام کند.

اکثر بازیکنان اصلی تیم مس با توجه به این شرایط، تیم های جدیدی برای خود انتخاب کرده اند و به قول رسانه این باشگاه، تیم تمریناتش را با تعدادی بازیکن (!) آغاز کرده است. همین موضوع باعث شده تا سونگونی ها فعلا چیزی برای ارائه نداشته باشند و در خفای کامل برای فصل جدید آماده شوند.

البته نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که چنین سیاستی (شب امتحانی) و آماده شدن در آخرین لحظه که به خالی شدن مارکت انجامیده، زمینه را برای ورود بازیکنان بی کیفیت و سفارشی به تیم مهیا می کند؛ موضوعی که احتمالا در همان هفته های نخست دود آن به چشم تیم نصرتی رفته و این تیم را از روز اول به قعر هدایت کند.

کد خبر 2193


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید