قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/15 10:30 | کد خبر : 2192
البته با حفظ یک نقص اساسی...

دل هواداران قرص باشد؛ یادگار می‌رسد

عمده ترین نواقص استادیوم یادگار امام تبریز که محل برگزاری بازی های خانگی تراکتور است در آستانه حل شدن است اما یک مورد همچنان پابرجاست.

تراکتور,پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال  ایران ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، سازمان لیگ اخیرا ایراداتی نسبت به ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان محل برگزاری بازی های خانگی تیم تراکتور، مطرح کرده بود. برخی رسانه ها در آن مقطع با وخیم عنوان کردن اوضاع، از احتمالات عجیبی صحبت کردند که صحت نداشت و همان طور که گفته بودیم، یادگار اما به لیگ بیست و چهارم خواهد رسید.

عمده نواقص این استادیوم در بحث گیت های ورودی بود. طبق اطلاعات بدست آمده این نواقصات مرتفع شده و گیت های جدید استادیوم همراه با صندلی های شکسته شده طبقات پایین تا آخر هفته جاری نصب می‌شود.

به این ترتیب مشکلی تراکتور  را از بابت میزبانی در هفته دوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهدید نمی‌کند.

در کنار رفع عمده نواقصات و الزامات استادیوم یادگارامام تبریز، همچنان مشکل چمن و ذخیره چمن آن کماکان بدون ترتیب اثری خاصی نسب به رفع این مشکل اساسی سرجای خود است. قطع به یقین بخاطر برگزاری بازی های تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز،بی کیفیتی چمن این استادبوم بیشتر به خود این تیم ضربه می‌زند. چنانچه در فصل زمستان و موقع بارندگی نیز در فصل های گذشته هم که شاهد آن بودیم،چمن استادیوم یادگار امام تبریز از کیفیت پایینی برخوردار است.

کد خبر 2192


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید