قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/14 16:21 | کد خبر : 2187

اردوی پیش فصل تراکتور در ترکیه حاوی یک نکته منفی بزرگ بود که می تواند این تیم را در آینده دچار مشکل کند.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، برپایی اردوی پیش فصل و کیفیت آن نقش مهمی در موفقیت یک تیم در طول فصل دارد. این اردو شامل بخش های مختلفی است که برگزاری بازی های دوستانه باکیفیت یکی از مهمترین بخش های آن است.

در فوتبال روز دنیا قبل از آغاز اردو های آماده سازی پیش فصل باشگاه ها اقدام به مذاکره و تعیین زمان بازی دوستانه با تیم های مختلف می کنند. بازی های دوستانه باکیفیت برای هماهنگی تیمی ، آنالیز بازیکنان ، ایجاد توان رقابتی و رفع نقاط ضعف حائز اهمیت است.

اکثر تیم ها در جهان تورهای پیش فصل را با حداقل سه بازی تدارکاتی در حد مسابقات رسمی – در کنار چندین بازی دوستانه سطح پایین - سپری می کنند. همان طور که این روزها شاهد برگزاری بازی هایی همچون رئال-بارسا، منچستر-آرسنال و ... بودیم.

ولی تیم تراکتور تا به اینجای کار در اردوی ترکیه با واژه دیدار تدارکاتی بسیار بیگانه برخورد کرده است. اتفاقی که با توجه به تغییرات گسترده و حضور نفرات جدید برای هماهنگی حائز اهمیت است. با توجه به دیدار های حساس هفته های اول این نکته می تواند برای تراکتور گران تمام شود.

شاگردان اسکوچیچ از نظر فنی و سخت و افزاری اردوی باکیفیتی در ترکیه داشتند اما این کیفیت را در بازی های دوستانه شان شاهد نبودیم. آنها یک بازی دوستانه لغو شده داشتند و روز گذشته نیز با یک تیم ناشناخته بازی دوستانه دیگری برگزار کردند. این که آیا پیش از شروع لیگ دیدار سطح بالایی شاهد خواهیم بود یا خیر بسیار بعید به نظر می رسد. در چنین شرایط قطعا وارد کردن تیم به رقابت ها یک ریسک بزرگ و مصداق بارز هندوانه سر بسته است.

کد خبر 2187


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید