قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/14 11:21 | کد خبر : 2182
در هیچ تیم دیگری از این خبرها نیست...

آپشن منحصربفرد مهاجمان تراکتور

مهاجمان تراکتور در فصل جاری یک آپشن انحصاری و بسیار ویژه دارند که در هیچ تیم دیگری نمی تواند پیدایش کرد.

تراکتور, تومیسلاو اشترکالی,دراگان اسکوچیچ,ریکاردو آلوز,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور یکی از بهترین فصل های نقل و انتقالاتی اش را پشت سر می گذارد و در صورتی که بتواند مشکل خط حمله خود را از لحاظ کمی حل کند، به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل خواهد شد. این تیم دو روز پیش تومیسلاو اشترکالی، مهاجم کروات را به خدمت گرفت و قرار است پیش از شروع لیگ یک یا دو مهاجم دیگر نیز به جمع نفراتش اضافه  کند. شاید هر مهاجمی آپشن فعلی مهاجمان تراکتور را متوجه شود، بدون فوت وقت مسافر تبریز می شود!

این آپشن، یک خط عقب تر از خط حمله است؛ جایی که اکیپی از بهترین گل‌سازها با آمارهای شگفت انگیزشان، آماده موقعیت سازی برای مهاجمان تراکتور هستند. در شرایطی که خط حمله تراکتور هنوز به استاندارد کامل نرسیده اما این تیم در زمینه داشتن هافبک ها و وینگرها گل‌ساز، ثروتمندترین تیم لیگ برتر است.

فقط به این نام ها دقت کنید؛ ریکاردو آلوز، ایگور پوستونسکی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و البته مدافعان چپ و راستی که گل‌سازهای بزرگی هستند.

آلوز که طی فصل اخیر آقای پاس گل لیگ برتر بود، ایگور طبق آمار رابطه بسیار خوبی با ساختن گل دارد. دانیال و ترابی هم که بهترین پاسورهای پرسپولیس طی فصل های اخیر بودند و در جمع پنج بازیکن تاثیر گذار فصل گذشته لیگ برتر حضور داشتند.

حال باید دید از این آپشن منحصربفرد چه استفاده ای خواهد شد؟ هواداران تراکتور در چنین شرایطی رویای داشتن مهاجمان گلزنی چون لوسیانو ادینیو، محمد عباس زاده و آنتونی استوکس را در سر می پرورانند و امیدوارند که اکیپ خط حمله فعلی بتوانند برخلاف فصل گذشته با تعداد گل های بالا آنها را به آروزی شان که فتح لیگ برتر است، برسانند.

کد خبر 2182


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید