قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/13 12:09 | کد خبر : 2167
جنگ تمام عیار شیر و قارتال در استانبول...

امشب! اوج هیجان در استادیوم آتاتورک

مسابقه سوپرکاپ ترکیه امشب در استادیوم المپیک آتاتورک بین قارتال ها و شیرهای سرخ و زرد برگزار خواهد شد.

بشیکتاش,گالاتاسرای,سوپرکاپ ترکیه ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار سوپرکاپ ترکیه از ساعت ۲۱:۱۵ امروز (شنبه) در استادیوم المپیک آتاتورک استانبول بین گالاتاسرای، قهرمان سوپرلیگ و بشیکتاش، قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد.

تیم گالاتاسرای قهرمان لیگ برتر فصل قبل با تغییرات کمی وارد فصل جدید می شود؛ بزرگترین تغییر این تیم خروج مائور ایکاردی از این تیم بود.

اوکان بروک سرمربی گالا در کنفرانی پیش بازی گفت: "یک تیم قهرمان لیگ شد، تیم دیگر جام حذفی را برد. هر دو تیم شایسته حضور در اینجا بودند. دو تیمی که بیشترین جام را کسب کرده اند با هم رقابت می کنند. البته هر دو تیم می خواهند یک جام دیگر را به موزه خود اضافه کنند؛ یک جام بسیار ارزشمند. خیلی وقت بود که چنین دربی‌ای در ابتدای فصل برگزار نشده بود. این یک هیجان خاص برای ما و هواداران است. همه دلتنگ فوتبال و اینگونه مسابقات بودند. ما به همه  خوش آمد می‌گوییم و تمام تلاش خود را در زمین انجام خواهیم داد تا بازی با کیفیت بالا برگزار شود."

تیم بشیکتاش قهرمان جام حذفی با یک خانه تکانی اساسی و تغییرات گسترده و جذب ستاره های نامدار ازجمله چیرو ایمبولیه پا به این رقابت خواهد گذاشت.

جووانی فن برونکهورست سرمربی بشیکتاش نیز در کنفرانس پیش بازی گفت: "این اولین بازی رسمی من در ترکیه خواهد بود. هم در کشور و هم در باشگاه با استقبال خوبی مواجه شدم. بازی مهمی انجام خواهیم داد. هر دو تیم به شایستگی اینجا هستند. به عنوان یک مربی و بازیکن، همیشه دوست دارید این مسابقات را انجام دهید. خوب آماده شدیم.

ما به حریف خود احترام می گذاریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا با حمایت هوادارانمان جام را ببریم. من با ایده سازماندهی سوپرجام چهار تیمی موافقم. بهتر است مسابقات در طول فصل برگزار شود. این یک موقعیت بسیار ویژه است که بازی بعدی دربی باشد و جام حذفی در پایان باشد."

کد خبر 2167


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید