قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/09 11:45 | کد خبر : 2127
تیم نود ارومیه نیازمند همت مسئولان استانی؛

مشکل مالی،معضل بزرگ و تکراری ورزش ارومیه!

باشگاه نود ارومیه طی اطلاعیه رسمی از کلیه مسئولان و کارخانجات استانی برای برون رفت از مشکل مالی و تامین هزینه تیمداری درخواست کمک کرد.

نود ارومیه,لیگ دسته یک ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال نود ارومیه طی دو سال اخیر با استراتژی و استفاده از بازیکنان جوان و بومی به دنبال تثبیت سازی و ریشه سازی در عرصه تیمداری است.تیمی که بعد از حضور ناگهانی و اهدای امتیاز سهمیه لیگ یکی گسترش فولاد تبریز به یحیی بهاری،مدیرعامل باشگاه نود،به دلیل عدم بستر سازی در ارومیه خیلی زود رهسپار لیگ دو شد.

باتوجه به اطلاعیه ای که دیروز در پیج رسمی باشگاه نود ارومیه منتشر شد،از شواهد و قرائن پیداست که مدیران این تیم به دنبال حضور قدرتمند و منسجم در فصل آینده است.از آنجایی هم که در شهر والیبال دوست ارومیه،اقبالی از سوی مسئولین شهری برای مرتفع کردن مشکلات مالی تیم فوتبال ارومیه نشان نداده‌اند.

با وجود این که ارومیه لقب پایتخت والیبال آسیا را به یدک می‌کشد،حتی مسئولین عالی رتبه و کارخانجات نیز اقبالی از تیم های شهر خودشان چه والیبال و یا فوتبال نمی‌کنند،چنانچه با وعده‌ و وعید شورای شهر که خبر از بستن تیمی در حد قهرمانی برای والیبال شهرداری ارومیه داده بودن،اما در عمل و افشاگری های عبدالرضا علیزاده،سرمربی شهرداری مشخص شد که تمام این وعده ها،سراب قهرمانی بود.

کد خبر 2127


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید