قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/07 16:01 | کد خبر : 2107
ایده بی‌غم و ضرری که متوجه رستمی هاست...

طرح منسوخ به قیمت از دست دادن جام جهانی!

طرح استفاده چرخشی از دو دروازه بان مس سونگون، ایده ای است که بی غم بی توجه به شرایط خاص دروازه بان جوان تیمش آن را اجرا می کند.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,حمید بی غم,

به گزارش"ورزش آذربایجان"،حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اجرای طرح زوج و فرد در خط دروازه - فیکس بازی کردن علیرضا صمیمی در بازی های خانگی و مهدی رستمی ها در بازی های بیرون از خانه مس – ایده ای را اجرا می کند که چه در دنیای فوتبال و چه فوتسال منسوخ شده است.

استراتژی استفاده چرخشی از دو گلر در بازی ها سبب می‌شود تا دروازه‌بان تیم با خیال راحت و بدون هیچ رقابتی،صرف نظر از اینکه در بازی و تمرینات عملکردشان خوب یا بد است در ترکیب تیم قرار بگیرند. به عبارت دیگر سرمربی تیم باید با درنظرگرفتن پوئن هایی همانند کلین شیت،کم گل خوردن و سیو های زیاد و موثر نسبت به انتخاب دروازه‌بان اصلی اقدام کند،نه اینکه جهت راضی کردن هر دو گلر،به استفاده از سیستم چرخشی روی بیاورد.

با توجه به قرار گرفتن در آستانه رقابت های جام جهانی فوتسال 2024 این طرح زوج و فرد، بیشتر به ضرر مهدی رستمی ها گلر جوان مس است. پس از برگزاری هفته ششم لیست نهایی اعزامی به جام جهاتی از سوی وحید شمسایی،سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد،این طرح منسوخ بی غم سبب می‌شود تا گلر جوان مس بار دیگر با دادن بهانه دست شمسایی،از لیست اعزامی به جام جهانی باز ماند.

در سه هفته سپری شده لیگ برتر فوتسال،سپهر محمدی و سینا پرکاس،دو گلری که مدنظر شمسایی پس از باقر محمدی،گلر اول تیم ملی هستند،عملکرد پر فراز و نشیبی داشتند تا این فرصت خوب برای رستمی ها فراهم شود. او با عملکرد خوبی که مقابل کراپ الوند داشت، تا حدودی توانست نظر شمسایی را جلب کند اما نیمکت نشینی اش مقابل پالایش دوباره مثل بازی مار و پله، او را به قعر فرستاد.

کد خبر 2107


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید