قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/06 17:15 | کد خبر : 2095
پشت پرده عدم موفقیت‌های والیبال ارومیه!

افشاگری جسورانه علیزاده: وعده‌هایشان دروغ است!

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بی پرده و جسورانه از حقایق و علت عدم موفقیت شهرداری در سالیان اخیر پرده برداشت.

شهرداری ارومیه,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، دو روز پیش در مورد تیم والیبال شهرداری ارومیه نوشتیم؛ تیمی که برخلاف وعده مسئولین شهری برای قهرمانی بسته نشده است؛ این حقیقی است که عبدالرضا علیزاده، سرمربی تیم نیز در گفت و گوی تلویزیونی اخیرش تاکید کرد. او در این گفت و گو از حقایقی پرده برداشت که واقعا جای تامل بسیاری دارد. منتخب صحبت های علیزاده را در ادامه بخوانید:

این بودجه برای قهرمانی کافی نیست

بودجه تیم شهرداری را قبل از عید، زمانی به تصویب رساندند که دلار در آن زمان ۳۰ هزار تومان بود و الان ارزش آن دو برابر افزایش یافته است. حتی در زمان تصویب بودجه توسط شورای شهر هم اعلام کردم این مقدار برای قهرمانی کافی نیست. بودجه باشگاه برای سال ۱۴۰۳ با احتساب کلیه هزینه های ایاب و ذهاب آن هم برای سه تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهرداری فقط ۴۵ میلیارد تومان است.

پیشنهادات شرم آور برای ستاره های بومی

بعضی از بازیکنان را به خاطر پول نتوانستیم جذب کنیم. همچنین خیلی از بازیکنان بومی مثل میثم صالحی، مرتضی شریفی و بردیا سعادت تمایل زیادی به بازی برای تیم شهرشان با مبلغ کمتری را داشتند اما رقم پیشنهادی مدیران شهرداری برای این ستارگان والیبال ایران شرم آور برای آنها بود.

پلن تیم در مارکت

براساس بودجه‌ای که در اختیار داشتیم و طبق مشورت کادرفنی و بابک فیاضی، کاپیتان تیم بهترین بازیکنان موجود را جذب کردیم. شهرداری نسبت به تیم پارسال قطعا تقویت شده است. با از دست دادن آرمین تشکری، کاپیتان فصل گذشته تیم، سهند الله وردیان و رمضان صحبتی را جذب کردیم که براساس آمار بهتر از تشکری و عطا زراعتگر(دو سرعتی زن فصل قبل ارومیه) بودند. حتی سهند الله و دیانت به خاطر جو هواداری ارومیه که در فصل های گذشته یک سال تجربه بازی در این تیم را داشتند با مبلغ کمتری راضی به بازی برای شهرداری شدند.

علیزاده در خصوصی بازیکنان دریافت قدرتی زن و لیبرو توضیحاتی نیز داد؛

جذب جانشین بسیار خوب برای بهترین لیبروی لیگ جهانی

با توجه به رضایت کامل از عملکرد چهار بازیکن دریافت قدرتی،بدون تغییر در این پست برای فصل بعد با این بازیکنان ادامه خواهیم.با توجه به این که آرمان صالحی یکی از بهترین لیبرو ها جهان است خواستار حفظ او شدم که بخاطر پیشنهاد خوب از تیم طبیعت تهران راهی این تیم شد،حتی او ۳۹درصد از قراردادش را در ابتدا دریافت کرد. ابوالفضل قلی پور، لیبروی فصل گذشته طبیعت تهران را جذب بجای آرمان صالحی جذب کردیم. قلیپور با وجود جوانی از تجربه بالایی برخوردار است. این بازیکن دو فصل پیش با هراز آمل نایب قهرمان لیگ شد و در سال ۹۰ و ۹۱ در تیم کاله آمل ذخیره من بود. به هواداران قول می‌دهم ابوالفضل قلی پور نیز امسال جز برترین لیبرو های ایران شود.

مشکلات مالی سر راه جذب دو بازیکن

هیج پیشنهادی از سایر تیم های لیگ برتری نداشتم،چدن از اول اعلام کرده بودم که قطعا در تیم شهرم ادامه خواهم داد و قراداد دو ساله با ارومیه بسته بودم. شاکله تیم فعلا به طور کامل بسته نشده است. به دنبال توافق با احد رضایی هستیم و هنوز به توافق نرسیدیم. همچنین به دنبال سجاد سیفی نیا،پاسور بومی نیز هستیم که به دلیل عدم بودحه کافی،از جذب او عاجز هستیم. با تشکیل تیم ب متشکل از نوجوانان و جوانان بومی،در آینده ۳ یا ۴نفر از این بازیکنان را به تیم اصلی اضافه خواهیم کرد.

درد و دل تلخ...

همیشه چه در زمان بازی و چه الان که سرمربی هستم، هیچ‌وقت دوست ندارم به هوادران دروغ بگویم. به دنبال میزبانی باشگاه های آسیا به صورت چراغ خاموش بودیم و حتی با میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شخصا صحبت هایی را انجام دادم. اما به دلیل یکسری مشکلات نتوانستیم میزبانی را بگیریم. در این راستا به دلیل دیر صادر شدن مجوز تیمداری شهرداری ارومیه از طرف استانداری، شخصا با استاندار در خصوص رفع این مشکل صحبت کردم که استاندار همکاری لازمه را داشت. در نهایت با ۹ روز تاخیر، آمادگی تیمداری خودمان را به فدراسیون والیبال اعلام کردیم. برخی از مسئولین نیز به دروغ مصاحبه انجام می‌دهند که می‌خواهیم قهرمان بشویم آما فقط در حد شعار است و عمل آنها در تصاد با وعده هایشان است و رفتار قهرمانی از آن ها دیده نمی‌شود.

کد خبر 2095


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید