قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/29 17:30 | کد خبر : 2007

فنرباغچه و گالاتاسرای آخرین بازی دوستانه خود را با برد پر گل تمام کردند .

گالاتاسرای,فنرباغچه,باتشوایی,

به گزارش ورزش آذربایجان،در چارچوب آماده‌سازی برای فصل جدید،دو تیم گالا و فنر اخرین بازی دوستانه را انجام دادن که هر دو با اختلاف برنده شدن ،جزییات بازی صورت زیر هست:

فنرباغچه

فنرباغچه در آخرین بازی دوستانه خود به مصاف تیم هال سیتی از دسته چمپیونشیپ انگلیس رفت و حریف خود را با نتیجه ۵-۱ شکست داد.

نیمه اول بازی با حملات متقابل دو تیم سپری شد و در دقیقه ۳۸، ادین ژکو، فنرباغچه را پیش انداخت. در دقیقه ۴۴، فرد اختلاف را به دو گل رساند و نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید. فنرباغچه نیمه دوم را نیز با سرعت آغاز کرد و در دقیقه ۴۷، ادین ژکو بار دیگر دروازه حریف را باز کرد و نتیجه ۳-۰ شد.

تیم زرد و آبی در دقیقه ۵۳ با گل سزگین شیمانسکی، اختلاف را به چهار گل رساند. با وجود این که اختلاف به چهار گل رسید، فنرباغچه حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۶۷، مرت هاکان یانداش که در دقیقه ۶۳ به جای سزگین شیمانسکی وارد زمین شده بود، با گلی از وسط زمین نتیجه را ۵-۰ کرد. هال سیتی در دقیقه ۷۳ با گل هال یک گل به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۵-۱ به پایان رسید.

گالاتاسرای

تیم گالاتاسرای که در کمپ نزدیک شهر لینز اتریش حضور دارد،  به مصاف تیم ترنچین رفت. تیم گالا نیمه اول بازی را با گل‌های کوهن در دقیقه ۷ و زیاش در دقیقه ۲۲ با نتیجه ۲-۰ به پایان رساند.

سرمربی اوکان بروک، در دقیقه ۴۶ کرم دمیر‌بای، در دقیقه ۶۰ یوسف دمیر، خلیل درویش‌اوغلو، سیرچان ناس، افه آکمان، کاظم‌جان کاراتاش، ایوب آیدین و علی یشیل‌یورت و در دقیقه ۶۸ ارن آیدین و گکدنیر گورپوز را به بازی فرستاد. در دقیقه ۵۰ با گلی دیدنی از مرتنس، گالاتاسرای اختلاف را به سه گل رساند و در دقیقه ۵۸ با گل باتشوایی نتیجه را ۴-۰ کرد. ترنچین در دقیقه ۸۲ با گل امانوئل اوچگبو نتیجه را ۴-۱ کرد و بازی با نتیجه ۴-۱ به سود گالاتاسرای به پایان رسید.

میشی باتشوایی، خرید جدید گالاتاسرای، اولین گل خود را با پیراهن زرد و قرمز به ثمر رساند.

کد خبر 2007


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید