قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/29 12:30 | کد خبر : 2004
سرک به لیست خرید اسکوچیچ...

سه قدم مهم بعدی تراکتور در مارکت

تراکتور بعد از شروع طوفانی در نقل و انتقالات حالا سه برنامه مهم در ادامه دارد.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور با جذب پنج بازیکن باکیفیت بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات تابستانی فصل جدید لیگ برتر داشته است. کار سرخ پوشان اما هنوز به پایان نرسیده و آنها حداقل سه قدم مهم دیگر در مارکت خواهند داشت.

زوج مهند علی

بعد از اینکه علی علیپور عشق به پرسپولیس را به پیشنهاد اغوا کننده تراکتور و دیگر تیم ها ترجیح داد حالا سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در پی جذب یک مهاجم خارجی دیگر هستند. همان طور که پیش از این گفته بودیم، چند بازیکن اروپایی و افریقایی به تراکتور پیشنهاد شده اند اما احتمال اینکه خرید تهاجمی بعدی این باشگاه اروپایی باشد خیلی بالاست.

حل سخت‌ترین معادله فعلی

یکی از سخت ترین معادلات تراکتور در مارکت مربوط به پست دروازه بان است. آنها بعد از جذب علیرضا بیرانوند با درخواست خروج حسین پورحمیدی مواجه شدند. درخواستی که تی تی ها می خواهند تا تعیین تکلیف نهایی پرونده بیرو آن را ترتیب اثر ندهند. البته گفته می شود تراکتور و بیرانوند در صورت محکوم شدن نیز حداکثر باید جریمه مالی بپردازند. در این صورت پروژه خرید دروازه بان دوم و جدایی پورحمیدی کلید خواهد خورد

تحکیم کمربند میانی

بعد از اینکه علیرضا علیزاده مجوز خروج از گل گهر را دریافت نکرد، تراکتوری ها سراغ پوریا پورعلی رفته و او را از ملوان به خدمت گرفتند. در چک لیست نیازهای دراگان اسکوچیچ اما همچنان نام یک هافبک دفاعی به چشم می خورد و یکی دیگر از برنامه های آتی تراکتور در مارکت به این پست اختصاص دارد. آنها تقریبا در خط میانی مشکلی جز این مورد ندارند.

کد خبر 2004


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید