قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/28 18:01 | کد خبر : 2000
ایموبیله: در بشیکتاش آماده چالش جدیدم

صحبت های سوپراستار نقل و انتقالات فوتبال ترکیه

ایموبیله بعد از پیوستن به بشیکتاش اولین اظهارات خود را بیان کرد.

بشیکتاش,ایموبیله,

به گزارش "ورزش آذربایجان",دیشب، بازیکن ایتالیایی، سیرو ایموبیله، به اردوی تیم بشیکتاش در اسلوونیا پیوست و در یک نشست مطبوعاتی که در هتل اردو برگزار شد، اظهاراتی داشت. او از تمامی مدیران تشکر کرد و خوشحالی خود را ابراز کرد، اظهار کرد که در حال باز کردن یک فصل جدید از حرفه‌اش هست و تصمیم به پیوستن به بشیکتاش را پس از پیشنهاد آنها گرفته است. ایموبیله افزود که احساس می‌کند بشیکتاش او را به شدت می‌خواسته و اکنون او در حال شروع به یک ماجرای جدید است و تلاش می‌کند تا به تمامی اهداف مهمی که در نظر گرفته شده، برسد. وی از همچنین ابراز می‌کند که برای تمامی تماشاگران تشکر می‌کند و می‌خواهد تا از آنها استقبال خوبی داشته باشد.

ترک لاتزیو برام سخت بود

ایموبیله افزود که ترک لاتزیو برایش یک تصمیم سخت بوده و از شهری که به مدت ۸ سال عشقش بوده، جدا شدن دشوار بوده است. او اظهار کرد که تمامی این فرآیندها بخشی از فوتبال است و اکنون با خانواده‌اش این تصمیم را گرفته‌اند. ایموبیله همچنین از این نوع پشتیبانی و علاقه‌ای که باشگاه به او نشان داده است، بسیار خوشحال بوده و از اینکه در جستجوی یک فرصت دیگر برای نشان دادن توانایی‌هایش بوده است. وی بیان کرد که آگاه است که لیگ بشیکتاش یک لیگ سخت و بزرگ است و هواداران باشگاه‌های لاتزیو و بشیکتاش با احساسات شدیدی حمایت می‌کنند که برای یک بازیکن فوتبال بسیار مهم است.

آماده رقابت هستم

ایموبیله اشاره کرد که در رقابت با بازیکنانی چون ادین دزکو از فنرباغچه و مائورو ایکاردی از گلاتاسارایی خواهد بود و تمایل دارد که برای تیم مهم باشد و به تیم کمک کند. او بیان کرد که در آینده می‌خواهد در خط حمله لیدر بازی باشد و نقش مهمی هم در داخل و هم در خارج زمین بازی داشته باشد. ایموبیله افزود که او و مربیش درباره موقعیتی که در تیم خواهد داشت بیشتر صحبت خواهند کرد و از اینکه در تیمی با بازیکنان بسیار مهمی باشد، خوشحال است و تلاش خواهد کرد که به تیم کمک کند.

وعده نه,بهترین عملکرد

ایموبیله بیان کرد که از اظهار دادن هدف خاصی در ارتباط با تعداد گل‌ها اجتناب می‌کند، اما وعده داد که بهترین خود را خواهد کرد. او افزود که برای پیروزی در هر بازی، آن بازی هم بازی دوستی باشد یا لیگ یا حتی مسابقات اروپا، تمام تلاشش را خواهد کرد. ایموبیله افزود که ایستانبول یک شهر بزرگ است و افرادی که خانواده بزرگی دارند، در مقابل تصمیماتی در ابعاد شهری قرار می‌گیرند. وی همچنین اشاره کرد که با بازیکنانی چون بونوچی و مرتنس صحبت کرده و نظر آنها را جویا شده است.

آرزوی قهرمانی لیگ با قارتال

ایموبیله اظهار کرد که در حرفه‌اش تا کنون قهرمانی لیگ را تجربه نکرده است و وعده داد که همیشه تلاش خواهد کرد و به همراه تیمی بهترین تلاش خود را برای کسب قهرمانی خواهد کرد. وی افزود که به نظر او، به شکلی که باشگاه بشیکتاش است، همیشه باید به بالاترین اهداف دست یابد.

کد خبر 2000


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید