قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/28 16:30 | کد خبر : 1998
هفت خوان تراکتور برای جذب قلی‌زاده

سه سد بزرگ مقابل ستاره محبوب دراگان

مدیران تراکتور برای جذب یک ملی‌پوش دیگر آستین ها را بالا زده‌اند، اما جذب این وینگر لژیونر کار آسانی نیست.

تراکتور,علی قلی زاده,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور که با جذب سه ملی‌پوش پرسپولیس پر سر و صداترین تیم نقل‌و‌انتقالاتی تابستانی لقب گرفته، در ادامه بمب های نقل‌و‌انتقالاتی اش به دنبال جذب علی قلی‌زاده،وینگر اردبیلی و ملی‌پوش باشگاه لخ پوزنان لهستان است. تراکتور اما برای جذب او کار ساده‌ای ندارد و باید از هفت خوان ها عبور کند.

علی قلی زاده در زمانی که دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی ایران بود،یکی از بازیکنان مورد پسند و محبوب مرد کراوات بود. به دلیل علاقه وافری که اسکوچیچ،سرمربی جدید تراکتور به سبک بازی قلی زاده دارد،از مدیران نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه خواست تا او را جذب کنند.

اما بزرگترین مشکل در راه جذب قلی‌زاده دستمزد بالا و البته رقم سنگین رضایت‌نامه او است؛ اما چانه‌زنی مدیران باشگاه سر رضایت نامه او که سد اول است ادامه دارد.

همچنین رضا درویش،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اعاده حیثیت و دور ماندن از گزند هواداران خشمگینش، وعده جذب قلی زاده را داد.تا به خوان های مدیران تراکتور برای جذب وینگر اردبیلی اضافه شود
**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1998


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید