قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/28 14:30 | کد خبر : 1996
تقابل شاگردان بی‌غم با کراپ در حضور شمسایی

اولین چالش جدی مس در برابر غول‌کش

حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال فردا در قزوین برگزار خواهد شد. این دیدار بین دو تیم نه بلکه بین دو دشمن لیگ برتری خواهد بود.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,کراپ الوند,وحیدشمسایی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم مس سونگون از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال در سالن امام خمینی الوند از ساعت ۱۶:۰۰ مهمان کراپ الوند خواهد بود. این دیدار را باید حساس ترین دیدار هفته دوم رقابت ها بنامیم.

رقبای سنتی گذشته، دشمنان فعلی
دیدار های دو تیم در فصل های اخیر دارای جذابیت های خاصی بوده و بعد از پرونده جنجالی مهدی جاوید این رقابت به دشمنی کامل تبدیل شد.

دبل فصل قبل سونگون
در فصل قبل تیم مس سونگون توانست در دو دیدار رفت و برگشت تیم کراپ را شکست دهد و حالا باید دید این فصل چه سرنوشتی در انتظار تقابل های دو تیم است.

پرونده ناتمام و انتقام سخت جاوید!
اوایل فصل قبل بعد از بسته شدن قرارداد مهدی جاوید با دو تیم و حواشی آن که باعث محرومیت چهارماهه این بازیکن شد، جاوید بعد از اتمام محرومیت در اولین بازی مقابل کراپ به میدان رفت و مقابل این تیم موفق به دبل شد. جاوید فردا هم انگیزه های خاصی برای درخشش مقابل کراپ خواهد داشت.

موفق ترین تیم هفته اول
تیم کراپ در هفته اول توانست مقابل تیم کهکشانی گهرزمین سیرجان به برتری دو بر صفر برسد و نخستین شگفتی فصل جدید را رقم بزند.

اولین چالش سخت بی غم!
بی غم در دومین هفته لیگ برتر در قزوین مقابل کراپ کار سختی پیش رو دارد و می توان این اتفاق را اولین چالش سخت خارج از خانه بی غم دانست! تیم او هفته قبل موفق شد سفیرگفتمان، تیم دهم فصل گذشته را 6-2 شکست دهد.

در دیدار فردا احتمال حضور وحیدشمسایی بسیار بالاست. در فصل قبل در دو حضور شمسایی در الوند در یک اتفاق عجیب سعید مومنی دروازه بان کراپ در هر دو دیدار اخراج شد. حال باید دید در این دیدار مومنی سنت شکنی می کند یا شاهد هت تریک اخراج مومنی در حضور شمسایی خواهیم بود؟

کد خبر 1996


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید