قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/27 10:30 | کد خبر : 1981

باشگاه پرسپولیس در شرایطی اعلام کرده که بابت بیرانوند از تراکتور شکایت می کند که به نظر نمی رسد خطر خاصی حداقل تراکتور را تهدید کند.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور که از خیلی وقت پیش به طور قطعی و غیررسمی سه ستاره ملی‌پوش و تاثیرگذار پرسپولیس را جذب کرده بود،در ابتدای شروع رسمی نقل‌و‌انتقالات تابستانی،از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر رونمایی کرد؛ یک هفته بعد از معرفی دو ستاره پرسپولیس به عنوان خریدهای جدید، مدیران تی تی ها پس از بررسی جوانب فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس،شب گذشته هم به‌طور رسمی از سومین بمب خودشان رونمایی کردند، که بلافاصله با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

باشگاه‌ پرسپولیس پیش از این درباره فسخ غیرموجه قرارداد بیرانوند جزئیاتی را تشریح کرده بود،همچنین صراحتا اعلام گردید که مذاکره هر باشگاهی با بیرانوند به منزله‌ی اغوای او برای فسخ یک طرفه قرارداد است. بر این اساس باشگاه‌ پرسپولیس شب گذشته خیلی زود به عقد قرارداد بیرانوند با تراکتور واکنش نشان داد.

در این بیانیه‌ رسمی سرخپوشان پایتخت اعلام شده که به علت مذاکره‌ و عقد قرارداد باشگاه تراکتور با بازیکن تحت قرارداد خود رسما شکایت می‌کند و به زودی لایحه خود را تقدیم مراجع قانونی خواهد کرد.

اما بر اساس تحقیقات اولیه خبرنگار ما،مشکلی از بابت حضور در تراکتور،بیرانوند را تهدید نمی‌کند.حتی سنگین ترین حکمی که در این خصوص احتمالا صادر شود،جریمه مالی و غرامت ۲۰ میلیاردی باشگاه‌ پرسپولیس است،که این جریمه را محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه تراکتور پرداخت می‌کند.چنانچه قبلا هم اعلام کرده بودیم از قرارداد اولیه بیرانوند با تراکتور که ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرده بودند،مبلغ قابل توجهی کسر شد تا به‌طور رسمی قرارداد رسمی این گلر ملی‌پوش منعقد شود و به همین دلیل بود که رونمایی این گلر و سومین بمب تی تی ها به تأخیر افتاده بود.

کد خبر 1981


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید