قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/25 17:01 | کد خبر : 1968
پول بیشتر و یک مورد مهم دیگر...

سایه سنگین تراکتور روی گزینه سرخابی‌ها

باشگاه تراکتور برای به خدمت گرفتن علی علیپور، پیشنهاد قابل توجهی به این بازیکن ارائه کرده است.

تراکتور,پرسپولیس,علیپور,مهدی ترابی,علیرضا بیرانوند,

به گزارش ورزش آذربایجان، باشگاه تراکتور موازی با مذاکره با مهند علی، برای جذب علی علیپور نیز تلاش هایی انجام داده که هنوز نتیجه بخش نبوده است.

با توجه به کاهش یک سهمیه خارجی تراکتور در فصل جدید لیگ برتر، این باشگاه با وسواس بیشتری خرید بازیکن خارجی را پیش می برد و به همین دلیل برخی گزینه های داخلی جدید به لیست خرید سرخ پوشان آذربایجان اضافه شده اند.

بعد از پوریا پورعلی از ملوان در پست هافبک دفاعی، حالا علی علیپور هم وارد لیست خرید تراکتور شده است. این بازیکن بعد از چهار سال حضور در خارج از کشور تصمیم به بازگشت به لیگ برتر گرفته است.

پرسپولیس، استقلال و حالا تراکتور جدی ترین مشتریان علیپور هستند. گفته می شود پیشنهاد مالی تراکتور به ملی پوش سابق بیش از دو باشگاه دیگر است و دراگان اسکوچیچ نیز طی صحبت هایی با این بازیکن به او اطمینان فیکس بودن را داده است.

در شرایطی که گفته می شود پرسپولیس از جذب ستاره سابقش ناامید شده، شاید جمع پرتعداد پرسپولیسی ها علیپور را به سمت تراکتور متمایل کند؛ او پیشنهاد استقلال را هم در جیب دارد اما واکنش منفی علیه رامین رضاییان بعد از تصمیم جنجالی اش، علیپور را کمی در این مورد مردد کرده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1968


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید