قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/25 12:30 | کد خبر : 1966
دراگان سنت ترسناک را می‌شکند؟

بزرگترین ماموریت اسکوچیچ در تراکتور

با خواندن این متن متوجه می شوید چالش اصلی اسکوچیچ در تراکتور فنی نیست؛ او باید به یک سنت و قانون نانوشته در تراکتور غلبه کند که خیلی نتوانستند!

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تراکتور، روز گذشته وارد تبریز شد. او از روز چهارشنبه کارش را به صورت رسمی آغاز می کند. سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر دغدغه های فنی، با یکسری قوانین نانوشته در تراکتور مواجه است  که برای موفقیت باید به آنها غلبه کند.

میانگین ۲.۵ مربی در فصل

تراکتور در هفته جاری از دراگان اسکوچیچ هیجدهمین مربی تاریخِ دوران خصوصی اش رونمایی کرد. بعد از این اتفاق تی‌تی ها آمار منحصربه فرد هر فصل ۲.۵ مربی را به نام خود ثبت کردند. اما چیزی که می خواهیم در موردش صحبت کنیم یک مورد سنتی و ترسناک است.

سنت در ژانر وحشت!

در این میان نکته جالب و جنجالی سنت و قانون نانوشته «مربی‌ای که لیگ را آغاز می کند،حق ندارد لیگ را به اتمام برساند.» است.

در شش فصل گذشته تنها یکبار مربی‌ای که فصل را به اتمام  رسانده، فصل بعد نیز مربی تیم باقی مانده است. این مهم را پاکو خمس انجام داد است. مربی‌ای که در نیم فصل جانشین قربان بردیف شد و در اتمام فصل نیز در تیم ماندگار شد. البته خمس در نیم فصل دوم فصل قبل استعفا داد تا مشخص شود سنت با کسی شوخی ندارد.

اسکو در اندیشه سنت شکنی؟

باتوجه به رابطه صمیمی و خوب اسکوچیچ با بازیکنان و مسئولین نقل و انتقالاتی تیم این احتمال وجود دارد که او اولین مربی تاریخ تراکتور خصوصی باشد که یک فصل کامل را در تیم ماندگار می شود؟

کد خبر 1966


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید