قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/24 11:24 | کد خبر : 1957

پس از جذب دو بازیکن پرسپولیس توسط تراکتور، موجی از حمله و رفتار غیرحرفه‌ای از سوی هواداران پرسپولیس و حتی رسانه های مرکز علیه تی تی ها به راه افتاده است.

تراکتور,پرسپولیس,مهدی ترابی,دانیال اسماعیلی فر,علیرضا بیرانوند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور قبل از شروع نقل‌و‌انتقالات تابستانی لیگ بیست‌ و چهارم،دجار نوسانات و یکسری ابهامات اساسی شده بود،اما با جذب مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر تا بدین لحظه روی کاغذ موفق ترین تیم در مارکت تابستانی است. قضیه جذب علیرضا بیرانوند توسط تراکتور هم با توجه به رفتار های غیرحرفه‌ای این گلر ملی‌پوش پیجیده شد،کما اینکه جذب او توسط محمدرضا زنوزی به مراحل پایانی رسیده بود.

اما نکته عطف نقل‌و‌انتقالات تابستانی این فصل،به دلیل جذب ستاره های پرسپولیس توسط تراکتور که این فصل به اوج خو رسید و این دو بازیکن از لحاظ آماری،یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس بودند، سبب موضع گیری هواداران و حتی رسانه های خبری به اصطلاح بی طرف پرسپولیسی علیه تراکتور شده است.

این رفتار های غیرحرفه‌ای در نوع خود جالب است.حتی هواداران سرخ‌پوشان پایتخت بجای اعتراض نسبت به عملکرد مدیران پرسپولیس،هجمه زیادی علیه تراکتور روانه کردند.

جذب دو ستاره پرسپولیس توسط تراکتور نشان می‌دهد که از نظر روانی فشار زیادی به هواداران پرسپولیس وارد شده است.چنانچه در سال های اخیر هواداران دو تیم سرخابی تهرانی به دلیل قدرت مالی بالا و رانت هایی که تیم های محبوبشان در اختیار داشتند به جذب ستاره های سایر تیم های لیگ برتری عادت کرده بودند،به همین دلیل جذب ستاره های این دو تیم توسط سایر تیم های لیگ برتری برای هواداران سرخابی تهرانی تجربه جدیدی به حساب می‌آید.

اما هواداران این دو تیم با مراجعه به تاریخ سایر تیم های لیگ برتری،هواداران این تیم ها را درک کنند که در یک دهه اخیر چه بلایی ها سر این تیم ها وارد کردند،اما جذب ستاره ها در دنیای فوتبال امری طبیعی است اما هجمه و اعتراض بی دلیل هواداران پرسپولیس در این خصوص یک نوع رفتار غیرحرفه‌ای و ناشیانه ناشی از تمامیت خواهی آنان است.

کد خبر 1957


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید