قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/21 12:30 | کد خبر : 1930

باشگاه تراکتور پس از رونمایی رسمی از سرمربی و دو بازیکن تازه خریداری شده داخلی، به دنبال رونمایی از بازیکن خارجی جدید خود است.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم تراکتور نقل‌و‌انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم را داغ و زود‌تر از سایر تیم ها شروع کرد. مدیران این باشگاه ابتدا از دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید و سپس از دو خرید از قبل نهایی شده خود رونمایی رسمی کردند. اما این پایان توفان سرخ در مارکت نیست و طبق اخبار دریافتی از منابع آگاه حالا نوبت به معرفی اولین بازیکن خارجی جدید تیم رسیده است.

این بازیکن جدید خارجی در پست مهاجم بازی می‌کند. مدیران باشگاه در خارج از ایران با چند گزینه خارجی مذاکره‌ کردند و به توافقات اولیه نیز رسیده اند. بعد از جدایی عارف رستمی حالا جا برای اضافه کردن یک مهاجم در اسکواد تراکتور باز شده است.

باشگاه تراکتور یکی از تیم های لیگ برتری است که بازیکنان خارجی زیادی را به خود دیده است. بهترین مهاجمان این تیم نیز طی سال های اخیر معمولا خارجی بوده اند. اما در طول این چند مدت فصل اخیر و بعد از آنتونی استوکس،مهاجم اسکاتلندی و لوسیانو ادینیوی برزیلی،مهاجمان بی کیفیت زیادی جذب شدند که در حد انتظار ظاهر نشدند. حال باید دید مهاجم جدید به کدام سمت سوق پیدا خواهد کرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1930


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید