قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/19 18:24 | کد خبر : 1911
ساری لاجورد در انتقالات فعال تر از همیشه...

مورینیو گلزن خود را در فنرباغچه خرید

فنرباغچه با مدریت سویا بر سر انتقال ستاره مراکشی به توافق رسید.

یوسف النصیری,فنرباغچه,سوپرلیگ ترکیه,ژوزه مورینیو,

به گزارش ورزش آذربایجان، ژوزه مورینیو که به شدت خواهان انتقال مهاجم جدید بود، اکنون برای نهایی کردن این انتقال توسط مدیریت فنرباغچه روزشماری می‌کند.

تیم زرد و آبی در همه موارد با یوسف النصیری به توافق رسیده و انتظار می‌رود او این هفته به استانبول بیاید. مدیریت باشگاه با باشگاه اسپانیایی سویا به توافق رسیده و همه موانع در مورد شرایط قرارداد با النصیری نیز برطرف شده است.

حدود ۲۰ میلیون یورو
در حالی که انتظار می‌رود این ستاره فوتبال رسماً بازیکن فنرباغچه شود، یک پیشنهاد از عربستان سعودی اوضاع را پیچیده کرده بود.با این حال، طبق آخرین اطلاعات، النصیری با وجود توصیه‌های مدیر برنامه‌اش، قبول نکرد به خلیج فارس برود.

اکنون برنامه‌ریزی شده است که این بازیکن ۲۷ ساله این هفته به استانبول بیاید و قراردادش را امضا کند.گفته می‌شود فنرباغچه به همراه پاداش‌ها نزدیک به ۲۰ میلیون یورو به سویا پرداخت خواهد کرد و این گونه گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ترکیه را رقم خواهد زد.

یوسف النصیری کیست؟
در تابستان ۲۰۱۵ با ۱۲۵ هزار یورو به تیم جوانان مالاگا منتقل شد.در ژانویه ۲۰۱۷ به تیم اصلی ارتقا یافت و در تابستان ۲۰۱۸ با ۶ میلیون یورو به لگانس پیوست.

این مهاجم مراکشی ۱.۵ سال در آنجا بازی کرد و در ژانویه ۲۰۲۰ با ۲۰ میلیون یورو به سویا پیوست.این بازیکن ۲۷ ساله که با تیم اندلس تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد، ارزش بازار کنونی‌اش ۲۰ میلیون یورو است.

کد خبر 1911


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید