قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/17 16:30 | کد خبر : 1888
بومی سازی و جوانگرایی در حد شعار!

حقیقت تلخ؛ سونگون در قرق پیرمندان

با نگاهی به میانگین سنی بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون، این چنین برمی‌آید که این تیم با وجود شعار مدیرانش مبنی بر جوانگرایی، در عمل یکی از مسن ترین باشگاه لیگ برتر است.

مس سونگون,فوتسال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مس سونگون مدل با اسکوادی شامل بازیکنان پا به سن گذاشته گام به فصل جدید لیگ برتر فوتسال 1403 خواهد گذاشت. این موضوع خلاف گفته های مدیریت این تیم راجع به سیاست جوانگرایی و بومی سازی در باشگاه مس است.

با نگاهی به میانگین سنی ترکیب اصلی تیم فوتسال مس سونگون،کاملا قابل مشاهده است که میانگین سنی این تیم حتی به بیش از 30 و چند سال نیز می‌رسد! در ترکیب اصلی تیم فقط دو بازیکن زیر ۳۰ سال و جوان،مجتبی پارسا و بهروز عظیمی حضور دارند که همشهریان حمید بی غم،مربی تیم  محسوب می‌شوند و بومی هم نیستند.

این شرایط و ترجیح مدیریت به ستاره های کهنه‌کار بجای استفاده از جوانان باعث شده است تا خیلی از بازیکنان جوان تیم در آستانه شروع لیگ برتر ساز جدایی از کوک کنند. البته طبق شنیده ها مدیریت تیم با درخواست بازیکنان جوان برای جدایی مخالفت کرده است.

اخیرا هم اخباری که در خصوص قرارداد باشگاه مس با چندین بازیکن جوان منتشر شده است،قطعا حالت دکوری داشته و به نظر نمی‌رسد که حمید بی غم با توجه به داغ بودن صندلی مربی گری اش،این ریسک را بپذیرد که در حضور بزرگان تیم،از باریکنان جوان استفاده کند.

تیم مس سونگون در اولین هفته از لیگ برتر فوتسال،روز جمعه ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف تیم سفیر گفتمان تهران خواهد رفت و تایم بازی بازیکنان این تیم می تواند تایید کننده این مطلب باشد؛ پس تا روز جمعه صبر می کنیم.

کد خبر 1888


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید