قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/16 19:01 | کد خبر : 1879
ظرفیت یادگار امام را چند برابر باید کرد...

مورد ویژه آقای رئیس جمهور؛ فوتبالی/تراکتوری

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جدید ایران، خاص ترین رئیس جمهور تاریخ برای هواداران تراکتور و خطه آذربایجان محسوب می شود.

تراکتور,مسعود پزشکیان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، طی سالیان گذشته، کمتر پیش آمده بود که بین روسای جمهور ایران کسی یک خوره ورزش تمام عیار باشد. کسی با ورزش منظم در طول هفته؛ اما "مسعود پزشکیان" در این زمینه متفاوت از همه است؛ او یک فوتبالی و تراکتور دو آتیشه است.

پزشکیان جدا از اینکه باسوادترین رئیس جمهوری تاریخ جمهوری اسلامی ایران است؛ لقب ورزشکارترین را هم می‌گیرد و اطرافیان او تاکید دارند که ورزش و به‌ویژه فوتسال، از برنامه زندگی این نماینده پیشین مجلس و رئیس جمهوری جدید خارج نمی‌شود.

منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر هفته حداقل در یک سانس سالن حضور پیدا می‌کند و در کنار دوستان و همکارانش، بازی فوتسال را انجام می‌دهد و خیلی‌ها او را یک فوتسالیست حرفه‌ای قلمداد می‌کنند.

پزشکیان علاوه بر فوتسال که در برنامه هفتگی قرار داده، هر هفته به کوهنوردی می‌رود و در یک سانس والیبال و استخر هم حضور پیدا می‌کند. برنامه ورزشی که برای رییس جمهورب جدید ایران جالب توجه است.

علاوه بر این پزشکیان جزو طرفداران تیفوسی تیم فوتبال تراکتور است. او در مستند انتخاباتی خود تاکید کرد بازی های تراکتور را تماشا می‌کند. پزشکیان حتی عنوان کرد در برخی از بازی های تراکتور به همراه نوه‌اش به استادیوم می‌رود. رفتار‌های ورزشی و علایق جذاب از منتخب مردم که در نوع خود جالب است.

او از ابتدا در بین مردم تبریز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بود و حالا این محبوبیت با توجه به تعداد آرای بالا دو چندان شده است. در شرایط فعلی حضور او در ورزشگاه مستلزم افزایش ظرفیت یادگارامام (ره) خواهد بود؛ چرا که احتمالاً چند کیلومتری ورزشگاه هم لبریز تماشاگر شود!

کد خبر 1879


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید