قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/16 13:51 | کد خبر : 1877
الگوریتم معرفی‌ها این گونه خواهد بود

هفته داغ در انتظار تی تی ها؛ به وقت رونمایی!

محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه تراکتور در تلاش است تا پس از انتخاب سرمربی،اقدام به رونمایی از بازیکنان جدید کند.

تراکتور,مهرداد محمدی ,میلاد محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مهرداد و میلاد محمدی، دوقلوهای ملی پوش روز گذشته در ساختمان باشگاه تراکتور - شعبه تهران - حضور یافته و مذاکراتی با نمایندگان زنوزی انجام دادند. هنوز مشخص نیست نتیجه مذاکره با آنها چه بود، چرا که باشگاه تراکتور قصد دارد ابتدا پروژه سرمربی خود را به پایان رسانده و سپس ستاره های جدیدش را رونمایی کند.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه که در ترکیه حضور دارد در تلاش است تا هر چه زودتر پرونده سرمربی را بسته و ستاره بازی هایش در این فصل را استارت بزند.

سرمربی آینده تراکتور به احتمال زیاد خارجی خواهد بود و طبق الگوریتمی که تعیین شده، بعد از معرفی رسمی او، چند خریدی که تقریبا همه آنها را می دانیم معرفی خواهند شد. جالب این جاست که سعید مظفری زاده مدعی شده بود این بازیکنان با نظر سرمربی انتخاب شده اند که در نوع خود قابل تامل و عجیب است!

پروسه انتخاب و معرفی مدیرعامل، برنامه بعدی تراکتوری هاست که شاید در اولویت سوم قرار دارد چرا که محمدرضا زنوزی معمولا در نقل و انتقالات، شخصا کار را پیش می برد و نیاز به مدیرعامل طی سال های اخیر خیلی احساس نشده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1877


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید