قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/16 11:30 | کد خبر : 1875
حاصل مذاکرات مخفیانه و پشت پرده...

سوغاتی مهم زنوزی از استانبول؛ ایز لووودینگ

زنوزی به دور از رسانه ها و با اتخاد تاکتیک چراغ خاموش در استانبول، در حال نهایی کردن کار سرمربی جدید تراکتور است.

محمدرضا زنوزی,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور، که چند در ایران حضور داشت، برای نهایی کردن کار سرمربی جدید سرخ پوشان به استانبول بازگشت. او قرار است نیمکت فنی تی تی ها را به خارجی ها را بسپارد. مالک تراکتور شخصا مذاکره با مربیان خارجی را در دست گرفته است.

طبق آن چه منابع نزدیک به مالک نقل می کنند، زنوزی برای پیشگیری از درز خبر مذاکره با مربی و با توجه به‌ این‌ که‌ در دفاتر باشگاه واقع در ایران،این خصوصیت را ندارند، ترجیح می دهد در خفا و خارج از ایران مذاکرات پنهانی با گزینه های مختلف خارجی را پیش ببرد.

او دوست ندارد گزینه های نهایی اش که تعداد آن هر روز کمتر و به هدف نزدیک می شود به سرنوشت بتونی، دستیار سابق زیدان دچار شود که درز خبر زودهنگامش باعث واکنش های منفی در نهایت سوختن کار شد.

سرمربی جدید مدنظر زنوزی اروپایی است اما نمی توان در مورد ملیت او با قطعیت صحبت کرد. با این وجود به نظر می رسد تا انتخاب او، معرفی خریدهای جدید نیز صورت نگیرد. شاید همین امروز یا روزهای آتی، خبر استخدام رسمی سرمربی را از پیج باشگاه تراکتور که چند ماهی است به خواب زمستانی رفته بخوانید.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1875


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید